تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۱۳۲۵۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره):
21 هزار شغل جدید در خوزستان ایجاد می شود
در برنامه ریزی این ستاد، 21 هزار شغل جدید مستقیم و غیر مستقیم طی چهار سال آینده از سوی این ستاد در خوزستان ایجاد می شود
رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت:در برنامه ریزی این ستاد، 21 هزار شغل جدید مستقیم و غیر مستقیم طی چهار سال آینده از سوی این ستاد در خوزستان ایجاد می شود.

محمد مخبر چهارشنبه در سفر به منطقه آزاد اروند در فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان در جمع خبرنگاران رسانه ها گفت:بر اساس برنامه پیش بینی شده، شغل های جدید در بخش های عمرانی و زیربنایی استان خوزستان ایجاد می شود.

وی اضافه کرد:خوزستان21 هزار شهید در دوران دفاع مقدس به آرمان های انقلاب تقدیم کرده است و این ستاد نیز بر اساس وظایف و مسئولیت های خود، ایجاد این تعداد شغل را در دستور کار دارد.

مخبر در ادامه سخنانش با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای سال های دفاع مقدس به ویژ ه شهدای خوزستان، هدف از سفر به منطقه آزاد اروند را بهره برداری از چند طرح عمرانی، مدرسه سازی و زیربنایی و اقتصادی در شهرستان های آبادان و خرمشهر اعلام کرد.

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اظهار داشت:حجم و تعداد برنامه های در دست اجرای این ستاد در استان خوزستان بالاست که این طرح های به مرور زمان بهره برداری می شود.

به گزارش ایرنا یک هزار و 870 واحد مسکن مقاوم سازی شده ویژه محرومان با مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، امروز چهارشنبه در روستاهای آبادان و خرمشهر افتتاح و به بهره برداری می رسد.

این واحد های مسکونی با حضور محمد مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، علیرضا تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و عارف نوروزی مدیرعامل بنیاد برکت به بهره برداری می رسد.

پروژه های بهسازی روستایی از محل اعتبارات تفاهم نامه منعقد شده بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان منطقه آزاد اروند اجرایی شده است.

براساس تفاهم نامه سال 1394 ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، سازان منطقه آزاد اروند و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخت 4 هزار واحد مسکن محرومان در روستاهای جنگ زده و تخریب شده از زمان جنگ تحمیلی در شهرستان های آبادان و خرمشهر، در دستور کار قرار گرفت که یک هزار و 870 واحد آن فردا چهارشنبه به بهره برداری خواهد رسید.

در این مراسم 960 واحد مسکونی در روستاهای آبادان و 910 واحد در روستاهای خرمشهر مورد بهره برداری می شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار