تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۱۳۲۵۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر پشتیبانی ستاد سرشماری نفوس و مسکن خوزستان:
مشکلات سامانه سرشماری نفوس و مسکن رفع شده است
در حال حاضر مشکلات و اختلالات سامانه سرشماری نفوس و مسکن رفع شده است و مردم و خانوارها می‌توانند با خیال راحت جهت ثبت نام به این سامانه مراجعه کنند
مدیر اداری مالی و پشتیبانی ستاد سرشماری نفوس و مسکن خوزستان گفت: در حال حاضر مشکلات و اختلالات سامانه سرشماری نفوس و مسکن رفع شده است و مردم و خانوارها می‌توانند با خیال راحت جهت ثبت نام به این سامانه مراجعه کنند.

فرزام اسماعیلیان اظهار کرد: سامانه سرشماری در روزهای اول ثبت نام مشکلاتی داشت که در حال حاضر مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی افزود: سرشماری نفوس و مسکن خوزستان به روش اینترنتی از 3 مهر همزمان با سراسر کشور آغاز شده است و تا 24 مهر ماه ادامه دارد.

اسماعیلیان با اشاره به استقبال خوب مردم از سرشماری نفوس و مسکن تاکنون تصریح کرد: ما منتظر مشارکت بیشتر مردم در سرشماری هستیم. سامانه سرشماری به نشانی اینترنتیwww.sarshomari95.ir  فعال است و خانوارها می‌توانند جهت ثبت‌نام به این سامانه مراجعه کنند.

وی بیان کرد: هر خانوار می‌تواند با مراجعه به این سامانه اطلاعات و آمار مربوطه را که در قالب حدود 40 پرسش تدوین شده، ثبت و در سرشماری سال 95 مشارکت کند. خانوارها در پایان ثبت‌نام کد رهگیری دریافت خواهند کرد و این کد در زمان مراجعه ماموران آمارگیر ارایه خواهد شد.

اسماعیلیان با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی مرحله دوم ثبت‌نام سرشماری نفوس و مسکن افزود: مرحله دوم سرشماری به صورت حضوری و پس از اتمام فرصت ثبت‌نام اینترنتی از 25 مهرماه آغاز می‌شود که در حال حاضر آموزش نیروهای آمارگیر جهت مراجعه حضوری در حال انجام است.

مدیر اداری مالی و پشتیبانی ستاد سرشماری نفوس و مسکن خوزستان ادامه داد: کلاس‌های آموزشی با حضور 1376 نفر در سطح 53 کلاس و در 22 شهرستان انجام می‌شود که 10 درصد از کل این نیروها به صورت ذخیره خواهند بود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار