تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۱۳۲۵۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مجلس:
آبادان از کمبود پزشک متخصص و فوق تخصص رنج می‌برد
نماینده مردم آبادان و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت:در کنار توسعه سخت افزاری تجهیزات پزشکی، آبادان از کمبود پزشک متخصص و فوق تخصص رنج می برد
نماینده مردم آبادان و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت:در کنار توسعه سخت افزاری تجهیزات پزشکی، آبادان از کمبود پزشک متخصص و فوق تخصص رنج می برد.

جلیل مختار روز چهارشنبه گفت:کمبود شدید پزشک متخصص به ویژه چشم پزشک در منطقه محسوس است و مردم برای درمان بیماری های چشمی با مشکل روبرو هستند.

وی، صدور مجوز از سوی بهداشت درمان و آموزش پزشکی برای جذب پزشک متخصص در دانشکده علوم پزشکی آبادان را خواستار شد و گفت:در صورت افزایش پزشکان متخصص و فوق تخصص در منطقه آزاد اروند، ظرفیت گسترش گردشگری سلامت نیز در این منطقه با توجه به نزدکی آن به عراق و کویت فراهم می شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنانش، توجه ویژه وزرات بهداشت و اعزام تیمی بازرسی این وزارتخانه به منظور بررسی مشکلات خانه های بهداشت مناطق روستایی چوئبده و اروندکنار را خواستار شد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از محاسبه تعرفه سنگین برای بیماران در آبادان در بیمارستان های تامین اجتماعی و وزارت نفت، گفت:شهروندان به دلیل کمبود تخت بیمارستانی دولتی، محرومیت و نداشتن درآمد کافی، توان پرداخت هزینه های سنگین بیمارستان ها را ندارند و لازم است این دو بیمارستان نیز همانند بیمارستان های دولتی تعرفه های طرح بیمه سلامت را اجرا کنند.

مردم اروندکنار سرعت بخشی تکمیل بیمارستان 32 تختخوابی را خواستارند

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از تاخیر در تکمیل بیمارستان 32 تختخوابی اروندکنار، افزود:با گذشت بیش از 25 سال از آغاز ساخت بیمارستان اروندکنار، این بیمارستان تکمیل نشده و این مشکل باعث شده تا مردم منطقه مسافت 45 کیلومتری اروندکنار تا آبادان را برای درمان طی کنند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار