تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۰
کد خبر: ۱۳۲۵۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ثبت‌نام وام دانشجویی برای نیم‌سال مهر آغاز شد
ثبت‌نام وام دانشجویی برای نیم‌سال اول سال تحصیلی 96 – 95 در کلیه مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری از امروز 6 مهرماه، از طریق سامانه صندوق رفاه دانشجویان آغاز شد
ثبت‌نام وام دانشجویی برای نیم‌سال اول سال تحصیلی 96 – 95 در کلیه مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری از امروز 6 مهرماه، از طریق سامانه صندوق رفاه دانشجویان آغاز شد.

ثبت‌نام وام‌های دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان از روز گذشته 6 مهرماه در دانشگاه‌ها آغاز شده است و تا 28 مهرماه ادامه دارد.

دانشجویان متقاضی کلیه وام‌های دانشجویی شامل وام‌های تحصیلی، شهریه، ضروری، ودیعه مسکن، ویژه دکتری و ... که در تابستان موفق به ثبت درخواست خود نشدند و دانشجویان جدیدالورود می‌توانند تا پایان مهرماه با مراجعه با سامانه صندوق رفاه دانشجویان به نشانی www.swf.ir ثبت‌نام کنند.

صندوق رفاه دانشجویان به دانشجویان روزانه وام‌های مختلفی ازجمله کمک‌هزینه مسکن، وام تحصیلی، وام ازدواج، وام ضروری، وام استعدادهای درخشان و ... را ارائه می‌دهد. دانشجویان شبانه نیز تا سال گذشته تنها می‌توانستند وام شهریه دریافت کنند که امسال صندوق رفاه قصد دارد به این دانشجویان وام ازدواج نیز پرداخت کند.

همچنین در سال‌های گذشته وام‌های تحصیلی برای تمام مقاطع یکسان بود، اما امسال مبلغ این وام‌ها برای مقطع کارشناسی، در نیم‌سال مهر 450 هزار تومان و در نیم‌سال بهمن حدود 500 هزار تومان، در مقطع کارشناسی ارشد 495 هزار تومان و در مقطع دکتری نیز 562 هزار و 500 تومان تعیین شده است.

دانشجویان مقطع کارشناسی در طول هشت ترم و در شرایط خاص 9 ترم، دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد چهار ترم و دانشجویان دکتری نیز حداکثر هشت ترم می‌توانند وام دانشجویی دریافت کنند؛ این افراد پس از پایان تحصیل باید 10 درصد از بدهی خود به دانشگاه را پرداخت کنند، باقی‌مانده بدهی آن‌ها برای پنج سال قسط‌بندی می‌شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار