تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۲
کد خبر: ۱۳۲۵۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس دفتر آموزش ضمن خدمت هلال احمر خبر داد:
آغاز دوره آموزش پایه مدیریت بحران خوزستان، ایلام و لرستان در آبادان
رییس دفتر آموزش ضمن خدمت معاونت آموزش، پژوهش و فناوری هلال احمر از آغاز به کار دوره آموزش پایه مدیریت بحران ویژه معاونین و روسای شعب جمعیت هلال احمر استان‌های خوزستان، ایلام و لرستان در آبادان خبر داد
خوزنیوز: رییس دفتر آموزش ضمن خدمت معاونت آموزش، پژوهش و فناوری هلال احمر از آغاز به کار دوره آموزش پایه مدیریت بحران ویژه معاونین و روسای شعب جمعیت هلال احمر استان‌های خوزستان، ایلام و لرستان در آبادان خبر داد.

دکتر محراب شریفی‌سده اظهار کرد: دوره آموزش تخصصی مدیریت بحران سطح پایه ویژه معاونین و روسای جمعیت هلال احمر استان‌های خوزستان، ایلام و لرستان در آبادان از امروز(7 مهرماه) آغاز به کار کرده است.

وی افزود: این دوره آموزش به همت معاونت آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت و به مدت سه روز از هفتم تا نهم مهرماه به میزبانی استان خوزستان در حال برگزاری است.

شریفی‌سده گفت: آموزش هم توانایی ایجاد می‌کند، هم روش‌ها را اصلاح می‌کند و هم بهره‌وری را بالا می‌برد و در این میان آموزش مدیران اهمیت بسیاری دارد و از اولویت بیشتری نسبت به آموزش کارکنان برخوردار است.

مدیرکل دفتر امور آموزش تخصصی و ضمن خدمت کارکنان هلال احمر با اشاره به حضور 80 نفر از مدیران و معاونین استانی و شهرستانی هلال احمر در این دوره آموزشی بیان کرد: ویژگی مهم این دوره‌ها این است که یک بسته آموزشی مختص به مدیریت بحران در آن تعریف شده که شامل تمامی مباحث مربوط به مدیریت عملیاتی بحران است.

شریفی‌سده اظهار کرد: در آینده سمت و سوی حرکت آموزش کارکنان، حرکت به سوی آموزش‌های پودمانی است تا از این طریق اثربخشی و کارایی آموزش‌های مطروحه افزایش یابد.

وی گفت: در این دوره آموزشی، مطالبی از قبیل مفاهیم و اصول مدیریت بحران، مقدمه‌ای بر مدیریت و فرماندهی سانحه، شناخت سوانح، مبانی پیشگیری از حوادث، مدیریت تجمعات انبوه، مدیریت بحران جامعه‌محور، مدیریت عملیات امداد و نجات، دستورالعمل‌ها و قوانین موجود سازمان امداد و نجات، مدیریت لجستیک، حمایت‌های روانی، جنبه‌های حقوقی مدیریت بحران و مقدمه‌ای بر سیلاب و طغیان رودخانه‌ها در ایران ارایه می‌شود.
:
:
:
آخرین اخبار