تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱
کد خبر: ۱۳۲۵۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار خرمشهر خبر داد:
اتمام کار مقاوم سازی ۱۱ روستا در خرمشهر
فرماندار خرمشهر از اتمام کار مقاوم سازی ۱۱ روستا از روستاهای این شهرستان به طور ۱۰۰ در صد خبر داد
فرماندار خرمشهر از اتمام کار مقاوم سازی ۱۱ روستا از روستاهای این شهرستان به طور ۱۰۰ در صد خبر داد.

ولی اله حیاتی ظهر روز چهارشنبه در نشست مشترک استاندار خوزستان و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که به منظور انعقاد تفاهمنامه اجرای طرح بوستان روستایی در محل فرمانداری خرمشهر برگزار شد، گفت: با تلاش های سازمان منطقه آزاد اروند، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و استانداری خوزستان در ۴۳ روستا از روستاهای شهرستان خرمشهر کار مقاوم سازی واحدهای مسکونی با اعتبار ۴۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات منطقه آزاد اروند و بنیاد مسکن در حال انجام است.

وی افزود: از تعداد کل روستاهای یاد شده، در ۱۱ روستا کار به طور۱۰۰ درصد انجام شده و در سه روستا نیز کار با پیشرفتی بیش از ۴۰ درصد ادامه دارد. بقیه روستاها نیز عملیات اجرائی شان در حال آغاز است.  

حیاتی اظهار کرد: اجرای شبکه جمع آوری و تصفیه فاضلاب به صورت پایلوت نخستین بار در روستای مصلاوی شهرستان خرمشهر در حال اجرا است.

فرماندار خرمشهر ابراز امیدواری کرد تا با توجه به عزم و اراده مسئولان اعم از کشوری، استانی و شهرستانی شاهد توسعه روستاها باشیم.  

به گفته وی با اجرای پروژه های مختلف در سطح روستاها موضوع مهاجرت روستائیان به صورت معکوس درآمده و اغلب روستاها مهاجرپذیر شده اند و این مسئله در جریان بازدید از روستاها به طور کامل مشهود است.

فرماندار خرمشهر تصریح کرد: امید می رود تا در سایه عزم و اراده مسئولان استان و شهرستان و توجه ویژه استاندار خوزستان به خرمشهر هر چه سریعتر شاهد توسعه و رونق در این خطه از کشورمان باشیم.

حیاتی یادآور شد: تاکنون یک هزار و ۵۶۰ پرونده در راستای اجرای طرح مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستاهای شهرستان خرمشهر تشکیل شده که به ۸۰۰ واحد آن وام بلاعوض پرداخت شده است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار