تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹
کد خبر: ۱۳۲۵۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار ویژه دزفول :
بیمارستان بزرگ الزهرا در دزفول ساخته می‌شود
فرماندار ویژه دزفول گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و با هدف توسعه خدمات بهداشتی شهرستان، بیمارستان بزرگ الزهرا در دزفول ساخته می‌شود
حبیب الله آصفی اظهار داشت: دزفول در بخش‌های مختلف شهری و روستایی خود دارای ظرفیت گسترده‌ای بوده و در صورت توجه به استعداد و ظرفیت این شهرستان در بخش‌های مختلف شهری و روستایی، می‌توان موجبات عمران و رضایت مندی شهروندان را بیش از گذشته فراهم کرد.

وی افزود: یه همین جهت و با همکاری بخش‌های مختلف شهری،  امسال خدمات گسترده‌ای در شهرستان طراحی و به اجرا می‌رسد و شاهد افزایش خدمت رسانی به مردم این شهرستان ولایت مدار و مقاوم در عرصه‌های مختلف خواهیم بود و محرومیت شهرستان در این حوزه‌ها،  رفع می‌شود.

فرماندار ویژه دزفول عنوان کرد: یکی از این طرح‌ها، ساخت بیمارستان بزرگ الزهرا در دزفول بوده که با پیگیری‌های گسترده بخش‌های مختلف شهری و همکاری دانشگاه علوم پزشکی و نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز پنج شنبه در این شهرستان کلنگ زنی می‌شود.

وی گفت: این طرح عظیم بهداشتی دارای 400 تخت خواب بوده و پس از بهره برداری از آن، این واحد بهداشتی به تجهیزات روز پزشکی مجهز و نیازهای بهداشتی و درمانی شمال خوزستان در بخش‌های مختلف پزشکی و درمانی، تا میزان قابل توجهی تأمین و رفع می‌گردد.

آصفی بیان کرد: بیمارستان 400 تخته دزفول از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با مشارکت بنیاد برکت و بنیاد مستضعفان ساخته می‌شود و در آیین آغاز ساخت آن جمعی از مسئولان کشوری و استانی حاضر خواهند بود و با همکاری بخش‌های مختلف استانی و کشور و در کم‌ترین زمان ممکن این طرح در شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: مشارکت بنیاد برکت و توجه به رفع نیازهای این شهرستان و اجرای طرح‌های گسترده توسط آن در بخش‌های محروم کشور از جمله اقدامات منحصر به فرد بنیاد برکت بوده که توانسته موجبات خیر و تقویت رضایت خاطر شهروندان را فراهم و این مقوله شایسته تقدیر است.

فرماندار ویژه دزفول اظهار کرد: بیمارستان الزهرا یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های بهداشتی و درمانی شمال استان و خوزستان بوده و با بهره برداری از آن خدمات حوزه درمان شهرستان تا میزان قابل توجهی رفع و زمینه ارائه خدمات مناسب بهداشتی به شهرهای شمالی خوزستان نیز، فراهم می‌شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار