تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۱۳۲۶۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر کل بهزیستی خوزستان عنوان کرد:
بازتوانی 2900 خانوار زن سرپرست در سال گذشته
مدیر کل بهزیستی خوزستان از بازتوانی 2900 خانوار زن سرپرست خبر داد و گفت: توانمند سازی مددجویان اولویت اصلی سازمان بهزیستی است
خوزنیوز: مدیر کل بهزیستی خوزستان در جشن تقدیر از زنان خود سرپرست و سرپرست خانوار موفق از بازتوانی 2هزار و نهصد خانوار زن سرپرست خبر داد و گفت: توانمند سازی مددجویان اولویت اصلی سازمان بهزیستی است.

به گزارش خوزنیوز؛ غلامرضا صدیق راد افزود: 238 نفر از زنان موفق که توانمند شده اند مورد تقدیر قرار گرفته اند و ارزش کار ما زمانی مشخص می شود که بتوانیم قدمی مثبت و تاثیر گذار در جهت توانمند سازی این عزیزان برداریم.

وی بیان کرد:بیش از 152 وظیفه بر عهده بهزیستی گذاشته شده که توانمند سازی و آموزشهای مهارتی در جهت استقلال خانواده های تحت پوشش از مهم ترین آنهاست.

بالغ بر 32 هزار خانوار زن سرپرست تحت پوشش بهزیستی خوزستان هستند

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی خوزستان نیز با اشاره به تقدیر از 46 نفر از زنان سرپرست خانوار موفق در شهرستان اهواز گفت: خانواده کوچکترین نهاد اجتماعی است که اگر به تمام ابعاد زیستی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی آن توجه نشود شاهد بروز آسیبهای اجتماعی متعدد خواهیم شد بنابراین ضرورت دارد که در همه ابعاد به خانواده و اعضای آن توجه شود.

محمد رضا عباسی افزود:بالغ بر 32 هزار خانوار زن سرپرست تحت پوشش بهزیستی خوزستان هستند و از امکانات و مزایای این سازمان بهره مند می شوند و توسط مددکاران ،کلینیک‌های مددکاری و مجتمع‌های خدمات بهزیستی اقدامات اشتغال زایی خوبی به آنها ارائه می شود.

وی تصریح کرد: زنان خود سرپرست و سرپرست خانواری که در این جشن تقدیر می شوند در زمینه توانمند سازی خود و خانواده و در ابعاد فرهنگی و آموزشی موفق بوده به نحوی که علی رغم داشتن مشکلات موجود ،خود یا فرزندانشان تحصیلات دانشگاهی را طی نموده و در جهت اشتغال به کار و اشتغال زایی توانمند شده اند.

عباسی گفت:به همکاران خود توصیه می کنم که در توانمند سازی مددجویان به همه ابعاد افراد خانواده توجه شود و باید در ارتباط با مسائل فرهنگی،اجتماعی خانواده توجه ویژه ای بشود و اگر زمینه سازی شغلی را سرلوحه خود قرار ندهیم موفق نخواهیم بود و زمانی موفق هستیم که بتوانیم تمام گامهای زمینه سازی شغلی را بر داریم.

معاون امور اجتماعی در پایان افزود:در سال جاری کارگاه آموزشی تخصصی زمینه سازی شغلی را برای همه مددکاران و کارشناسان استان برگزار می کنیم تا بتوانند به بهترین شکل آماده سازی شغلی را پیاده کنند و طی تفاهمی که با سازمان فنی و حرفه ای شده آموزش های حرفه ای را به مددجویانی که در رغبت سازی شغلی تعیین شده اند ارائه می شود.
:
:
:
آخرین اخبار