تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۱۳۲۶۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تجمع صنفی کارگران فضای سبز منطقه 3 شهرداری دزفول
تعدادی از کارگران فضای سبز منطقه 3 شهرداری دزفول صبح پنجشنبه در تجمعی پرداخت حقوق و مطالبات معوقه خود را خواستار شدند
این کارگران که صبح پنجشنبه درب ورودی فرمانداری دزفول تجمع کرده بودند اظهار داشتند:از خرداد ماه به بعد حقوق کارگران فضای سبز به طور کامل پرداخت نشده است.

به گفته این کارگران در چند ماه گذشته تنها مبلغی به عنوان علی الحساب از سوی پیمانکار به آنها پرداخت شده و حقوق و مطالبات آنها به طور کامل پرداخت نشده است.

کارگران فضای سبز منطقه 3 شهرداری دزفول افزود: عیدی و پاداش سال 95 به آنها پرداخت نشده ضمن اینکه به دلیل پرداخت نشدن حق بیمه از سوی پیمانکار ، خدمات درمانی آنها و خانواده هایشان نیز قطع شده است.

نداشتن امنیت شغلی و تهدید به اخراج از سوی پیمانکار دیگر نگرانی این کارگران معترض بود.

کارگران معترض که گفته می شود چند روزی است کار و فعالیت خود را متوقف کرده اند با دریافت مبلغ 3 میلیون ریال به عنوان علی الحساب به سر کار خود بازگشتند.

هوشنگ زلقی عضو شورای اسلامی شهر دزفول که در جمع این کارگران معترض حاضر شده بود در گفت و گو با ایرنا گفت: مشکل کارگران پیمانکار شهرداری دزفول از سوی شورا و شهرداری در دست پیگیری است.

وی به روز کردن بدهی شهرداری دزفول را مهمترین اولویت شورای شهر عنوان کرد و افزود: به دلیل رکود ناشی از کاهش ساخت و ساز درآمد شهرداری های کشور از جمله دزفول کاهش یافته اما تلاش می شود تا مطالبات پیمانکاران بزودی پرداخت شود تا مشکل کارگران آنها برطرف گردد.

زلقی گفت: شهرداری در پرداخت مطالبات پیمانکاران برخی واحدهای کارگری 2 ماه تاخیر دارد اما طبق قرارداد و قانون پیمانکاران باید توان پرداخت 2 ماه حقوق کارگران طرف قرار داد را داشته باشند.

تعداد کارگران فضای سبز منطقه 3 شهرداری دزفول 60 نفر اعلام شده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار