تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۱۳۲۶۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم اهواز در مجلس:
اعتبار فعلی 10 درصد مشکلات خوزستان را مرتفع می‌کند
آنچه که واقعا مورد خواست و مطلوب مردم استان باشد در خوزستان وجود ندارد، خوزستان مستحق دریافت سرمایه و اعتبارات بیش از این میزان است
نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه که واقعا مورد خواست و مطلوب مردم استان باشد در خوزستان وجود ندارد، خوزستان مستحق دریافت سرمایه و اعتبارات بیش از این میزان است.

در حاشیه جلسه مبادله تفاهم‌نامه 20 هزار میلیاردی ستاد فرمان امام(ره) و استانداری خوزستان، نماینده مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مقام معظم رهبری عنایت ویژه‌ای به این استان داشتند و تلاش‌های محمد مخبر که فرزند خوزستان است جای قدردانی دارد و این میزان سرمایه‌گذاری در استان بارقه‌های امید را در دل مردم زنده خواهد کرد.

جواد کاظم‌نسب الباجی در رابطه با ایجاد تغییرات در تفاهم‌نامه تصریح کرد: با توجه به اینکه نیازمندی‌های استان بسیار است و برخی مشکلات خدماتی در استان دغدغه ما بود از این‌رو به درخواست نمایندگان و استاندار موارد جدیدی به تفاهم‌نامه افزوده خواهد شد و در واقع این تغییرات همین درخواست اعتبارات بیشتر است.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی افزود: رئیس ستاد فرمان امام(ره) نظر مساعد و همسو داشته و با توجه به اینکه خوزستان ظرفیت مناسبی به منظور سرمایه‌گذاری دارد با این درخواست موافقت شده و فردا مبلغ بیشتری به تفاهم‌نامه افزوده خواهد شد.

کاظمی‌نسب در رابطه با نظارت بر روند اجرای صحیح و شفاف صرف هزینه در پروژه‌ها اذعان داشت: طرح‌های بنیاد برکت از جمله طرح‌های نیشکر تحت نظارت خودشان و استانداری است و علاوه بر آن خواستار آن شدیم روند پروژه‌ها را به صورت مستمر به منظور نظارت مردمی در اختیار نمایندگان استان قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: در روستا، حاشیه شهر و حتی مناطق بسیاری از شهر ما فاقد آب شرب هستند و فاضلاب در خود مرکز شهر هم فوران می‌کند، کمبود 10 هزار معلم در مدارس تا حد پنجم ابتدایی تا حوزه عمران شهری و جاده هایی که به جاده‌های مرگ شهرت دارند همه از گویای این مطالب هستند که آبادی خوزستان همت مضاعف و دلسوزانه را می‌طلبد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: آنچه که واقعا مورد خواست و مطلوب مردم استان باشد در خوزستان وجود ندارد، خوزستان مستحق دریافت سرمایه و اعتبارات بیش از این میزان است و با توجه به مشکلات عدیده‌ای که با آنها مواجه هستیم با این اعتبارات و سرمایه شاید بتوان تنها 10 درصد از مشکلات استان را مرتفع ساخت اما در نهایت این تفاهم‌نامه موجب امیدواری است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار