تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳
کد خبر: ۱۳۲۶۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم دزفول در مجلس:
بیش از ۳۵۰ روستای دزفول فاقد آب آشامیدنی سالم است‌
در حال حاضر بخش‌های مختلف روستایی دزفول با محرومیت گسترده مواجه بوده و بیش از ۳۵۰ روستای این شهرستان از نعمت آب آشامیدنی سالم بی‌بهره هستند
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر بخش‌های مختلف روستایی دزفول با محرومیت گسترده مواجه بوده و بیش از ۳۵۰ روستای این شهرستان از نعمت آب آشامیدنی سالم بی‌بهره هستند.

عباس پاپی‌زاده در آئین کلنگ زنی بیمارستان الزهرا شهرستان دزفول اظهار داشت: بخش عمده‌ای از مساحت شهرستان دزفول را در بخش روستایی مناطق کوهستانی تشکیل داده و همین مقوله روند خدمت‌رسانی به مردم این مناطق را با سختی و محرومیت گسترده مواجه کرده است.

وی افزود: شهرستان دزفول در بخش‌های روستایی خود با محرومیت گسترده مواجه و بسیاری از این روستاها از امکانات اولیه و مورد نیاز شهروندان بی بهره هستند و همین مقوله مشکلات گسترده‌ای را برای شهروندان ایجاد کرده ‌و سبب نارضایتی گسترده آنان شده است.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بیش از 450 روستا در بخش‌های مختلف شهرستان دزفول وجود دارد که طبق بررسی‌های صورت گرفته بیش از 350 روستای دزفول فاقد آب آشامیدنی سالم بوده و شهروندان از این خدمات، بی بهره هستند.

وی گفت: در حال حاضر، فقط حدود 90 روستای دزفول از نعمت آب آشامیدنی مناسب برخوردارند و همین مقوله بیش از گذشته لزوم توجه به روستاهای دزفول و تأمین نیازهای شهروندان در ساده‌ترین شاخص‌های فردی و اجتماعی بیان می‌کند و مسئولان استان و کشور باید نسبت به تأمین خدمات مورد نیاز آن باید توجه ویژه داشته باشند.

پاپی زاده بیان کرد: روند خدمت رسانی به مردم دزفول در بخش روستایی اصلاً زیبنده شهرستان مقاوم و ولایت مدار دزفول نیست و در حال حاضر، بیش از 70 درصد از مساحت شهرستان از ابتدایی‌ترین خدمات شهری و اجتماعی نظیر مخابرات، آموزش، راه و آب بی بهره هستند و به همین جهت همه با یک روحیه جهادی باید وارد عمل شویم و نیازهای مردم دزفول را در این عرصه رفع کنند.

وی افزود: به همین جهت در طول سال‌های اخیر، پیگیری‌های گسترده برای رفع محرومیت شهرستان در این حوزه بوده‌ایم و به زودی شاهد کاهش این محرومیت و افزایش رضایت شهروندان در بخش روستایی شهرستان دزفول و توسعه و عمران این مناطق خواهیم بود.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یکی از خدمات منحصر به فرد در این حوزه، احداث بیمارستان الزهرا بوده که مجهزترین و بزرگ‌ترین بیمارستان دزفول و شمال استان خوزستان بوده و با بهره برداری از آن، گامی بلند در توسعه خدمات حوزه بهداشت و درمان برداشته می‌شود که امیدواریم با مساعدت مسئولان استان و کشور و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، شاهد بهره برداری از آن در کم‌ترین زمان ممکن باشیم.

وی گفت: سهم دزفول، با وجود ظرفیت گسترده این شهرستان در حوزه‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی و نقش محوری مردم این خطه ولایت مدار در هشت سال دفاع مقدس از بودجه و اعتبارات عمرانی دولتی بسیار ناچیز بوده و به همین جهت، باید توجه خود به دزفول را در این حوزه اصلاح و مبنی را بر مسیر توسعه و رفع محرومیت‌های شهرستان قرار دهیم.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار