تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۱۳۲۷۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وجود 30 هزار دانش آموز نیازمند در خوزستان
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: 30 هزار دانش آموز نیازمند در خوزستان وجود دارد که برای ادامه تحصیل نیاز به کمک دارند
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: 30 هزار دانش آموز نیازمند در خوزستان وجود دارد که برای ادامه تحصیل نیاز به کمک دارند.

مرتضی موصلی شنبه در آئین نواختن زنگ عاطفه ها در مدرسه عفت اهواز در جمع تعدادی از مسئولان و دانش آموزان بیان کرد: پارسال در جشن عاطفه ها 13 میلیارد ریال کمک در خوزستان جمع آوری شد که پیش بینی می شود در جشن امسال این رقم به 17 میلیارد برسد.

وی گفت: این جشن در سراسر خوزستان همزمان با کشور از امروز آغاز و به مدت یک هفته کمک های مردمی برای دانش آموزان نیازمند جمع آوری می شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه چهار اهواز نیز بیان کرد: این جشن برای تدام محبت است تا همگی کنار هم به خوبی زندگی کنند و مردم به معنای واقعی همدرد هم باشند.

فاضل خمیسی در ادامه اضافه کرد: با برگزاری این جشن به دنبال این هدف هستیم که هیچ دانش آموزی به دلیل فقر اقتصادی از نعمت تحصیل محروم نماند.

وی افزود: جشن عاطفه ها تنها به معنی جمع آوری کمک و پول برای دانش آموزان نیازمند نیست بلکه برای ترویج فرهنگ دلسوز بودن برای یکدیگر و داشتن احساس مسئولیت نسبت به هم نوع خود است.

وی بیان کرد: اختلاف طبقاتی زیادی در بین دانش آموزان مدارس آموزش و پرورش ناحیه چهار اهواز وجود دارد که این وضعیت برای جامعه اسلامی نازیبا است.

خمیسی افزود: امسال آموزش و پرورش ناحیه چهار اهواز چهار هزار کیف و 500 جفت کفش در بین دانش آموزان نیازمند توزیع کرده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار