تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۳۲۷۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری 72 برنامه در هفته نیروی انتظامی در خوزستان
در هفته نیروی انتظامی72 برنامه برون سازمانی و درون سازمانی در جهت تقویت زمینه های مشارکت مردمی در توسعه امنیت و معرفی دستاوردهای آن به مردم ، توسعه حقوق شهروندی و افزایش خدمات دانش پایه در خوزستان برگزار می شود
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در هفته نیروی انتظامی72 برنامه برون سازمانی و درون سازمانی در جهت تقویت زمینه های مشارکت مردمی در توسعه امنیت و معرفی دستاوردهای آن به مردم ، توسعه حقوق شهروندی و افزایش خدمات دانش پایه در خوزستان برگزار می شود.

سردار محمد رضا اسحاقی روز شنبه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خوزستان در محل ستاد فرماندهی این نیرو در اهواز اظهار کرد: نیروی انتظامی خوزستان پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران 539 شهید، 858 جانباز و 125 آزاده سرافراز را تقدیم این نظام اسلامی کرده است.

وی افزود:هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی برای ایجاد تعامل هرچه بیشتر برای جلب مشارکت اقشار مختلف به قانون گرایی با اصلاح سبک زندگی برای کاهش، از بین بردن بستر ارتکاب به جرم و کاهش جرائم و افزایش احساس امنیت است.

وی بیان کرد: تقویت زمینه های مشارکت مردمی در توسعه امنیت و معرفی دستاوردهای آن به مردم، توسعه حقوق شهروندی، افزایش خدمات دانش پایه، تقویت روحیه مشارکت پذیری کارکنان، ترویج فرهنگ عاشورایی و حماسه حسینی(ع) از اهداف اصلی ما برای اجرای این برنامه ها است.

سردار اسحاقی ارائه خدمات مردم یاری و درمانی به ویژه در مناطق مرزی، ملاقات های چهره به چهره، حضور در مدارس و مساجد برای برقراری تعامل بیشتر و ارائه آموزش همگانی و هشدارهای پلیسی، استقبال از شهدای تازه تفحص شده در روز سه شنبه دوم محرم و غبار روبی از گلزار شهدا از جمله برنامه های این فرماندهی دراین هفته است.

وی گفت: تجلیل از کارکنان، خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان و سرکشی از کارکنان بستری شده در بیمارستان از دیگر برنامه ها است.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه در نیمه نخست امسال تاکنون 9 هزار و 483 نفر به مراکز مشاوره خوزستان مراجعه کرده اند افزود: مراجعه کنندگان به مراکز مشاوره در این مدت با افزایش 10 درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال همراه بوده که 68 درصد این مراجعات به مصالحه انجامید.

وی بیان کرد: برگزاری کلاس های آگاه سازی و عمومی در مدارس، برگزاری 56 جلسه نشست هم اندیشی با سران طوایف، 341 هزار و 432 تماس مردمی با فوریت های پلیسی 110، 937 فقره تماس با سامانه نظارت همگانی 197 و ملاقات مستقیم با 351 نفر از مردم برای رفع مشکلات از جمله برنامه های اجرایی ما در شش ماه نخست امسال است.

سردار اسحاقی اظهار کرد: راه اندازی 152 شرکت خدمات انتظامی برای نگهبانی از محلات و جذب بیش از 2 هزار نیرو در این شرکت ها نیز در این مدت انجام شده است.

وی به کشف 85 درصد از سرقت های خودرو و منزل در سطح خوزستان در این مدت اشاره کرد و گفت: تشدید مبارزه با قاچاقچیان کالا و باندهای قاچاق به کشف بیش از 500 میلیارد ریال انجامید.

آئین صبح گاه مشترک نیروهای مسلح استان روز شنبه با شعار 'همه با هم برای امنیت و آرامش' با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، سردار اسحاقی فرمانده انتظامی خوزستان، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر(عج) و جمعی از فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی برگزار و رژه یگان های نظامی و انتظامی در محل ستادکل انتظامی استان برگزار شد.

هفته انتظامی از 9 مهر آغاز و تا 15مهر ادامه دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار