تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۱۳۲۷۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چهار پرواز فرودگاه آبادان به دلیل غلظت گردو غبار لغو شد
غلظت ریزگردها در شهرهای آبادان و خرمشهر به میزان بیش از 18 برابر حد مجاز در روز شنبه، چهار پرواز فرودگاه بین المللی آبادان را لغو کرد
غلظت ریزگردها در شهرهای آبادان و خرمشهر به میزان بیش از 18 برابر حد مجاز در روز شنبه، چهار پرواز فرودگاه بین المللی آبادان را لغو کرد.

رضا سلطانی مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی جمی آبادان روز شنبه گفت: پرواز تهران - آبادان - تهران هواپیمایی کیش ایر با شماره پرواز 7404 و 7405 و پرواز مشهد آبادان - مشهد به شماره پرواز 3737 و 3838 به دلیل انتشار بیش از حد مجاز ریزگردها لغو شد.

وی اظهارکرد: پرواز تهران - آبادان - تهران قرار بود ساعت 8 صبح در فرودگاه آبادان فرود آید و ساعت 9 فرودگاه آبادان را به مقصد تهران ترک کند.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی آبادان افزود: همچنین دو پرواز شرکت هواپیمایی آسمان ایر در مسیر مشهد - آبادان -مشهد به دلیل گرد و غبار شدید لغو شد.

سلطانی ادامه داد: این پرواز که قرار بود ساعت 7:30 دقیقه در فرودگاه آبادان فرود آید طبق هماهنگی انجام شده در فرودگاه اهواز به زمین نشست.

هجوم ریزگردها به خوزستان در برخی مواقع، تعطیلی دستگاه های اجرایی و مدارس برخی شهرهای خوزستان را به همراه داشت.

فرودگاه آبادان ظرفیت هشت هواپیمای پهن پیکر را بطور همزمان در رمپ مسافری خود دارا است؛ این فرودگاه مطابق استانداردهای جهانی ساخته شده و ظرفیت هواپیماهایی به بزرگی بوئینگ 747 و ایرباس - 340 را دارا است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار