تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۱۳۲۷۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره محیط زیست آبادان:
گرد وخاک هوای آبادان به ۲۰ برابر حد مجاز رسید
رئیس اداره حفاظت محیط زیست آبادان گفت: میزان گرد و خاک معلق در هوای آبادان در ساعت ۱۲ امروز به ۲۰ برابر حد استاندارد رسید
رئیس اداره حفاظت محیط زیست آبادان گفت: میزان گرد و خاک معلق در هوای آبادان در ساعت ۱۲ امروز به ۲۰ برابر حد استاندارد رسید.

سید احمد موسوی آزاد میزان آلودگی و غلظت گرد و خاک در هوای شهرهای آبادان را سه هزار و ۱۰۴ میکروگرم بر متر مکعب عنوان کرد.

وی افزود: با توجه به شرایط آلودگی هوا به شهروندان به ویژه افراد مسن، کودکان، بیماران قلبی و تنفسی توصیه می شود از تردد غیرضروری در شهر خودداری کنند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست آبادان، استفاده از ماسک، برای افرادی که ناچار به تردد در سطح شهر هستند را توصیه کرد.

رئیس اداره هواشناسی آبادان نیز در گفت وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه گرد وغبار تا اواخر وقت امروز در آسمان تداوم دارد، گفت: کانون گرد و غبار دیروز و امروز در استان خوزستان، بیابانهای شمال عراق است.

سعید ابراهیمیان افزود: در زمان حاضر میزان دید افقی به ۸۰۰ متر می رسد، دمای هوا نیز بیشترین ۳۵ و کمترین ۱۸ درجه سانتیگراد بوده است.

بنا بر اعلام مدیریت بحران استانداری خوزستان، امروز مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه و دانشگاه‌های استان خوزستان در نوبت بعد از ظهر به دلیل شدت گرد وغبار تعطیل شدند.
مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
0
0
آقا 20 برابر چرا نعطیل نمیکنید.مگه حد مجاز 150 میکروگرم نیست.چه توجیحی داره مدارس در 1500 و ادارات در 3000 تعطیل بشن؟مملکت مگه صحاب نداره؟چرا به فکر مردم نیستید؟
سیدمحسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
0
0
باید فکری به حال بعضی از مسولین بی کفایت این شهرستانمان بکنیم.
:
:
:
آخرین اخبار