تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۱۳۲۷۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پورموسوی: دیشب بدترین شب زندگی‌ام بود
حتی اگر یک دست و یک پای‌مان را هم قطع کنند، باز هم امسال می‌توانیم مدعی قهرمانی در لیگ برتر باشیم چرا که به بازیکنانم اعتماد دارم
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این‌‌که هنوز به تیم‌مان امیدواریم، گفت: حتی اگر یک دست و یک پای‌مان را هم قطع کنند، باز هم امسال می‌توانیم مدعی قهرمانی در لیگ برتر باشیم چرا که به بازیکنانم اعتماد دارم.

سیداکبر پورموسوی در خصوص بازماندن تیمش از صعود به مرحله بعدی مسابقات جام‌حذفی، اظهارکرد: ‌شب گذشته بدترین شب زندگیم بود؛ یک روز تیم بد بازی می‌کند و آن وقت شکست می‌خوریم که ناراحتی ندارد ولی وقتی در یک مسابقه که خوب بازی می‌کنیم و به یکسری جوان هم فرصت می‌دهیم که خودشان را نشان می‌دهند، شکست می‌خوریم در واقع یک شانس خیلی خوب را از دست داده‌یم.

وی ادامه‌ داد: به هر حال ما امسال نیز مانند سال‌های قبل جام‌حذفی را از دست دادیم و بیشتر ناراحتی من از این است که با توجه به این‌که به جوانان تیمم فرصت دادم، اگر می‌توانستیم ببریم عملکرد این بازیکنان بیشتر دیده می‌شد که متاسفانه شکست خوردیم. البته خیالم راحت شد و خوشحالم که بازیکنان جوانم توانایی و انگیزه دارند و می‌توان در آینده به آن‌ها اطمینان کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ‌خوزستان بیان کرد:‌ برخی هواداران می‌گویند که اگر ما با تیم اصلی‌مان شرکت می‌کردیم، شکست نمی‌خوردیم، در صورتی که باید بگویم به این صورت نیست و این موضوع را قبول نداریم، چرا که ما خوب فوتبال بازی کردیم و موقعیت هم ایجاد کردیم ولی روی یک صحنه غافلگیر شدیم و گل دریافت کردیم و در حالی که سه چهار موقعیت صد درصد گلزنی داشتیم، متاسفانه توپ‌های‌مان را به بیرون زدیم.

وی افزود:‌ من فکر می‌کنم در این مدت بدشانسی گریبان‌گیر تیمم شده است، چرا که نوع فوتبال و بازی شاگردانم قابل قبول است. من نمی‌خواهم این نتایج را توجیه کنم و قصد فریب دادن مردم را هم ندارم، چرا که خود مردم هم مشکلات تیم را می‌دانند و اطلاعات بسیاری از تیم دارند. مردم خوزستان می‌دانند که تیم ما زیر فشار است.

پورموسوی بیان کرد:‌ شکست برابر تیم‌های پیکان و نفت‌و‌گاز گچساران اصلا ربطی به مشکلات‌مان ندارد و ما فقط شانس نداشتیم و مطمئنا در آینده نیز شانس سراغ تیم ما هم می‌آید. در هر صورت تیم ما تک و تنها است و شاید یک شوک روحی باعث شود، بازیکنانم به بازی‌ها برگردند.

وی افزود: ما هنوز به تیم‌مان امیدواریم، چرا که به بازیکنانم اعتماد دارم و من به بازیکنانم گفته‌‌ام حتی اگر یک دست و یک پای‌مان را هم قطع کنند، باز هم امسال می‌توانیم مدعی قهرمانی در لیگ برتر باشیم، چرا که بازیکنانم در تمرینات و مسابقات با نشاط هستند. من می‌دانم هوادارانی که به ورزشگاه می‌آیند، دوست دارند تیم امتیاز بگیرد و من هم امیدوارم در آینده به آن جایگاهی که حق‌مان است و مردم و هواداران می‌خواهند، برسیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ‌خوزستان عنوان کرد: ‌من فقط نگران بازیکنانم هستم و نگران خودم نیستم، چرا که می‌دانم توانایی خروج از این شرایط و بحران را داریم.

وی در پایان گفت:‌ قرار بود امروز (شنبه) یک بازی تدارکاتی با تیم شاهین ماهشهر در اهواز داشته باشیم که متاسفانه به دلیل گرد و خاک، این بازی لغو شد و به همین دلیل به بازیکنانم سه روز استراحت دادم و دور جدید تمرینات‌مان از روز سه‌شنبه هفته جاری آغاز خواهد شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار