تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱
کد خبر: ۱۳۲۷۴۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده انتظامی شهرستان بندر‌ ماهشهر خبر داد:
دستگیری سارقان مسلح آزادراه خلیج فارس
فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر از دستگیری سارقان مسلح آزادراه خلیج فارس خبر داد
فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر از دستگیری سارقان مسلح آزادراه خلیج فارس خبر داد.

جلیل زبیدی ظهر امروز به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی در نشست با خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: با وجود نگرانی‌های امنیتی در شهرستان ماهشهر، خوشبختانه با همفکری و تعامل خوب دستگاه‌های اجرایی و همیاری اصحاب رسانه امنیت روانی خوبی در شهرستان برقرار شده است.

وی افزود: به منظور تببین هرچه بهتر وظایف نیروی انتظامی و ارائه آموزش‌های لازم به مردم، همکاران ما در اماکن عمومی حضور پیدا کرده و به درخواست‌های عموم مردم رسیدگی خواهند کرد که بتوان امنیت روانی را ارتقا داد.

زبیدی در ادامه با اشاره به مقارن شدن هفته ناجا با آغاز ماه محرم، خاطرنشان کرد: مقارن شدن هفته ناجا با آغاز ماه محرم فرصت مناسبی ایجاد کرده که بتوانیم به نحو مطلوبی از معنویات این ماه بهره ببریم و با انجام اقدامات مناسب، امنیت و آرامش مراسم عزاداری را در مساجد، حسینه‌ها و هیأت‌های مذهبی تأمین کنیم.

وی ادامه داد: جلساتی به این منظور با مسؤولان اداره تبلیغات اسلامی و هیأت‌های مذهبی برگزار شد و تصمیماتی نیز برای تأمین امنیت مراسم عزاداری اتخاذ شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر با بیان اینکه تهدیدات امنیتی در ایام محرم همانند سال‌های گذشته وجود دارد، تصریح کرد: هر ساله دشمن از مراسم و گردهمایی‌های عظیم مردم در ایام محرم بهره برده و سعی در برهم زدن امنیت مردم دارد که ان‌شاءالله با همکاری نیروی انتظامی و مردم در شهرستان و استان با مشکلی رو‌به‌رو نخواهیم شد.

وی در ادامه به برگزاری برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته ناجا در شهرستان اشاره کرد و گفت: نشست با کارکنان دادگستری، دیدار با ائمه جمعه، برگزاری ملاقات چهره به چهره فرمانده‌هان با مردم، برگزاری اتاق فکر بررسی علل گرایش جامعه به تجهیزات ماهواره و تجلیل از خانواده شهدا و ایثار‌گر و گلباران مزار شهدا از مهم‌ترین برنامه‌های هفته ناجا در شهرستان ماهشهر است.

زبیدی به تشریح دیگر برنامه‌های نیروی انتظامی در هفته ناجا پرداخت و گفت: برگزاری ایستگاه مشاور خانواده در مصلاهای نماز جمعه، برگزاری نمایشگاه آسیب اجتماعی، حضور کارشناس پلیس فتا در مدارس، تجلیل از حافظان قرآن و جلسه با مدیران حفاظتی و مراقبتی ازجمله برنامه‌های هفته ناجا نیروی انتظامی در شهرستان است.

وی در ادامه به افزایش کشفیات سرقت در شهرستان اشاره کرد و گفت: امسال در شهرستان بندر ماهشهر کشفیات سرقت به میزان شش درصد با افزایش رو‌‌به‌رو بوده است و همچنین تصادفات و فوتی امسال نسبت به سال گذشته به میزان هشت تا 10 درصد افزایش داشته است.

زبیدی همچنین از دستگیری سارقان مسلح آزادراه خلیج فارس خبر داد و گفت: سارقان مسلحی که در این آزادراه اقدام به سرقت مسلحانه از خودروهای عبوری می‌کردند دستگیر شدند.

وی یادآور شد: پلیس اطلاعات نیز در دو روز گذشته تعداد زیادی از متهمانی که در سطح شهرستان به ویژه در بندر امام اقدام به تیراندازی و سلب آسایش مردم می‌کردند را دستگیر کرده و تحویل مقامات قضایی داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر متذکر شد: در سایر موارد همچون پلیس آگاهی، مبارزه با مواد مخدر اقدامات خوبی صورت گرفته است که ان‌شاءالله شاهد استمرار این فعالیت‌ها در آینده نیز باشیم.

زبیدی در پایان مقابله و کنترل موضوع تیراندازی در مراسم شهرستان و استان را مستلزم حرکت جمعی دانست و گفت: در این زمینه با تعامل مسؤولان و بزرگان طوایف نشست‌هایی برگزار شد و در رابطه با چگونگی کنترل و کاهش این موضوع که موجب نارضایتی مردم شده است همفکری و تدابیری اتخاذ شد.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
0
1
اقا یک کاری برای تیراندازی انجام بدین
فرهنگ بدی شده خیلی بده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
0
1
متاسفانه ناامنی در استان خوزستان افزایش یافته است. مسئولین انتظامی باید فکری جدی برای حل این مشکل بکنند؟؟ شایسته نیست که استان خوزستان با وجود این همه صنایع بزرگ شاهد این همه محرومیت، بیکاری، ناامنی و فساد باشد.
:
:
:
آخرین اخبار