تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۱۳۲۷۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اختصاص 270 میلیارد توسط بنیاد برکت برای رفع محرومیت در گتوند
270 میلیارد ریال اعتبار از سوی بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به توسعه فضاهای آموزشی و محرومیت زدایی در این شهرستان اختصاص یافت
معاون فرماندار گتوند گفت:270 میلیارد ریال اعتبار از سوی بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به توسعه فضاهای آموزشی و محرومیت زدایی در این شهرستان اختصاص یافت.

پرویز رضایی روز شنبه افزود: رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) درنشست بررسی مشکلات مناطق محروم شهرستانهای شوشتر و گتوند، با اختصاص این اعتبار جهت ایجاد طرحهای تولیدی، اشتغالزایی و احداث مدارس روستایی و عشایری در مناطق محروم به شهرستان گتوند موافقت کرد.

وی با اشاره به اینکه اکثر مدارس روستایی وعشایری شهرستان گتوند فرسوده و خطرساز هستند ابراز امیدواری کرد: با این اعتبار 2مدرسه روستایی و پنج مدرسه عشایری ساخته شود.

معاون فرماندار گتوند در ادامه با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در حوزه سلامت خدمات خوبی درمناطق مختلف کشور انجام داده است گفت: مشکلات بهداشت و درمان شهرستان گتوند از سوی بنیاد برکت و همکاری وزارت بهداشت پیگیری و مرتفع خواهد شد.

رضایی افزود: بنیاد برکت با سرمایه گذاری در بخش های مختلف در مناطق کمتر برخوردار،موجب ایجاد اشتغال و رفع محرومیت در کشور شده است.

مجتمع آموزشی عشایری بنیاد برکت با 10کلاس درس ،2 اتاق اداری و همچنین مجهز به آزمایشگاه ، نمازخانه، کتابخانه و سالن ورزشی چند منظوره با اعتباری بیش از 16 میلیارد ریال در شهرک قلی پور از توابع بخش مرکزی شوشتر به بهره برداری رسید.

بنیاد برکت سال 86 زیر نظر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با هدف خدمت رسانی به مناطق محروم کشور تاسیس شده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار