تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۱۳۲۷۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لزوم تلاش برای گسترش درمانگاه تامین اجتماعی ایذه
نماینده مردم ایذه و باغملک گفت: از آقای ربیعی درخواست می‌کنم توجه خود را به این شهرستانها هم معطوف کند چرا که تامین اجتماعی برای این شهرها از لحاظ زیرساختی کاری نکرده است
هدایت‌الله خادمی، نماینده مردم ایذه و باغملک با اشاره به کم کاری‌های سازمان تامین اجتماعی کشور نسبت‌ به‌ شهرستانهای ایذه وباغملک اظهار داشت: زمانی که نوبت ایذه و باغملک می‌شود مسئولان سازمان تامین اجتماعی بیان می‌کنند سیاست این سازمان اجازه نمی‌دهد که در این شهرستانها کلینیک و بیمارستان دایر شود.

وی افزود: از آقای ربیعی درخواست می‌کنم توجه خود را به این شهرستانها هم معطوف کند چرا که تامین اجتماعی برای این شهرها از لحاظ زیرساختی کاری نکرده و باید تلاش کنند که درمانگاه تامین اجتماعی ایذه را گسترش دهند.

نماینده مردم ایذه و باغملک تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی کار خاصی در شهرستانهای ایذه و باغملک نکرده است؛ این به گونه‌ای بوده که در باغملک یک درمانگاه ساخته نشده است در صورتی که این سازمان در شهرستانهای دیگر حتی بیمارستان احداث کرده است.

 وی افزود: انتظار داریم سازمان تامین اجتماعی به صورت اضطراری امکاناتی را به این شهرستانها اختصاص دهند تا شاید مشکلی از مشکلات مردم حوزه انتخابیه‌ام کاسته شود.

خادمی با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی کار اصلی خود را فراموش کرده است تاکید کرد: سازمان تامین اجتماعی به دنبال همه کارهای تخصصی از قبیل شرکت در بورسهای پتروشیمی و فولاد رفته است اما وظیفه اصلی خود را که درمان و خدمت به مردم بوده را فراموش کرده است و باید نسبت به این موضوع از آقای وزیر گلایه کرد.

وی بیان کرد: درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان ایذه یک ساختمان بسیار کوچک است که فاقد امکانات درمانی مناسب بوده؛ البته این درمانگاه برای شهرستانی که بیش 200 هزار نفر جمعیت دارد کافی نیست و امیدوار هستیم که مسئولان سازمان تامین اجتماعی برای رفع این مشکلات هرچه سریعتر اقدام کنند.

نماینده مردم ایذه و باغملک با اشاره به نبود پزشک کافی و امکانات موجود در درمانگاه تامین اجتماعی ایذه عنوان داشت: مردم عزیز و شریف شهرستان ایذه باید برای کشیدن یک دندان از 5 صبح پشت درب درمانگاه بایستند و در یک صف طولانی نوبت بگیرند و البته نباید از این بگذریم که در فصل سرد سال  هم باید به این درمانگاه مراجعه کنند که جای تاسف دارد و پس از گذشت این همه سال باید مردم حوزه انتخابیه ام برای برطرف کردن یک درد ساده ساعتها در صف بمانند.
مرجع / باشگاه خبرنگاران
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
گشتاسبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
0
0
درود برخادمی,که,هرروزکمبودی,ازشهرستان,های,حوزه,انتخابیه,اش راتوچشم مسولین میزنه,وپیگیردردهای,سالیان دراز,شهرستانهای ایذه وباغملک میباشد,
:
:
:
آخرین اخبار