تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۵
کد خبر: ۱۳۲۷۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شوش:
برخورد با عوامل تیراندازی در مجالس تشدید شده است
رسم غلط و ناشایست تیراندازی در مجالس عروسی و عزا تاکنون چند کشته و زخمی در شهرستان شوش به دنبال داشته است
فرماندار شوش ضمن درخواست از بزرگان طوایف،سادات و شیوخ برای همکاری در جلوگیری از فرهنگ ناشایست تیراندازی در مجالس عزا و شادی گفت: برخورد با دارندگان سلاح های غیر مجاز و عوامل تیراندازی در مجالس تشدید شده است.

رسم غلط و ناشایست تیراندازی در مجالس عروسی و عزا تاکنون چند کشته و زخمی در شهرستان شوش به دنبال داشته است.

اواخر هفته گذشته کودکی 12 ساله در یک مجلس عروسی در روستای خلف مسلم شهرستان شوش مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان باخت.

رضا نجاتی شنبه در آیین صبحگاه مشترک یگان های نظامی و انتظامی این شهرستان به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی افزود:بنا به تصمیم شورای تامین این شهرستان برخورد با عوامل تیراندازی در مجالس با قاطعیت بیشتری از سوی نیروی انتظامی و دستگاه قضایی پیگیری می شود.

وی در ادامه از نیروهای نظامی و انتظامی به عنوان سنگربانان جامعه نام برد و گفت:نظام اسلامی با اقتدار نیروهای مسلح در عرصه بین المللی به پیش می رود.

نجاتی با تقدیر از تلاش شبانه روزی پرسنل نیروی انتظامی بر افزایش ماموریت های پلیس در سطح شهرستان تاکید کرد.

رییس شورای تامین شهرستان شوش همچنین از کشف 333 قبضه اسلحه در این شهرستان خبر داد گفت: تعدا 43 قبضه از این کشفیات اسلحه جنگی بوده است.

نجاتی همچنین با اشاره به کشف بیش از 18 کیلوگرم مواد مخدر گفت:نیروی انتظامی با همکاری دستگاه قضایی ضمن برخورد با فروشندگان مواد مخدر نسبت به پاکسازی مناطق آلود اقدام کند.

وی با اشاره به برخورد قاطع با کالاهای قاچاق از سوی نیروی انتظامی از تلاش این نیرو به خاطر کشف 15میلیاردریال کالای قاچاق در سطح شهرستان شوش قدردانی کرد.

سرهنگ حمیدرضا بهاروند فرمانده انتظامی شهرستان شوش نیز در این آیین ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت های این نیرو گفت:98 درصد از سرقت ها در شهرستان با تلاش شبانه روزی نیروهای انتظامی منجر به کشف شده اند.

وی بیشترین آمار سرقت در شهرستان شوش را سرقت موتور سیکلت عنوان کرد.

بهاروند همچنین بیشترین تیراندازی صورت گرفته در شوش را مربوط به مجالس عزا و شادی عنوان کرد گفت: این امر نیازمند همراهی و همکاری همه مردم و بزرگان عشایر می باشد.

در این مراسم از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران نیروی انتظامی شهرستان شوش با اهدای لوح تجلیل شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار