تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۳
کد خبر: ۱۳۲۷۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
میزان ریزگرد درشوشتر به 10 برابر حد مجاز رسید
طبق آخرین آمار اعلام شده شهرستان شوشتر با میزان ریزگرد یک هزار و 638 میکروگرم بر مترمکعب در استان بیشترین میزان ریزگرد را در روز شنبه داشته است
 رئیس روابط عمومی سازمان محیط زیست خوزستان گفت: طبق آخرین آمار اعلام شده شهرستان شوشتر با میزان ریزگرد یک هزار و 638 میکروگرم بر مترمکعب در استان بیشترین میزان ریزگرد را در روز شنبه داشته است.

شهریار عسکری شنبه بیان کرد: تا ساعت 17 میزان گرد وغبار اهواز یک هزار و 506، اندیمشک یک هزار و 135، دزفول یک هزار و 216، شادگان 955، ماهشهر یک هزار و 524، امیدیه یک هزار و 13میکروگرم بر متر مکعب بوده است.

وی عنوان کرد: میزان گرد وغبار درساعت 16 در اهواز یک هزار و 712،اندیمشک 867،دزفول یک هزار و 804 ،شوشتر 928،سوسنگرد یک هزار و 394، ماهشهریک هزار و 602، بهبهان 327، امیدیه:یک هزارو 326 ،شادگان یک هزار و 448 میکروگرم بر متر مکعب بوده است.

طبق پیش بینی هواشناسی گرد و غبار تا اواخر وقت امروز ادامه دارد و البته یکشنبه نیز اثرات ذرات گرد و غبار به صورت معلق در فضا وجود دارد.

خوزستان در سه روز گذشته شاهد پدیده گرد و غبار بوده است به طوریکه تمامی مدارس اهواز و 6 شهرستان دیگر در نوبت عصر شنبه تعطیل شد.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
0
0
ما مردم خوزستان از این اوضاع خسته شدیم!!! تا کی باید منتظر بارش باران برای حل موقت مشکل ریزگردها باشیم. مشکل ریزگردها نیاز به توجه جدی مسئولین دارد و باید جلوی خشک شدن تالاب هورالعظیم و انتقال آب رودخانه های کارون و کرخه گرفته شود.
:
:
:
آخرین اخبار