تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۴
کد خبر: ۱۳۳۱۷۴
تعداد نظرات: ۷ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جلسه معارفه معاون جدید سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان هفته آینده برگزار می‌شود
خوزنیوز: جلسه معارفه معاون جدید سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان اوایل هفته آینده در محل استانداری برگزار می‌شود.

یک مقام مطلع در استانداری خوزستان به خوزنیوز گفت: برخی انتظارات این بود که جلسه معارفه معاون سیاسی استانداری با حضور محمدحسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور که اواسط این هفته به اهواز سفر کرد، برگزار شود ولی این سفر مربوط به سفرهای دوره‌ای معاون وزیر کشور بود و از اول هم قرار نبود که با حضور وی معارفه انجام شود.

وی افزود: جلسه معارفه علی حسین حسین زاده به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان اوایل هفته آینده و در محل ستاد استانداری و با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مقامات استانی برگزار خواهد شد.

از سوی دیگر یک منبع نزدیک به حسین زاده به خبرنگار خوزنیوز گفت: دکتر حسین زاده با درخواست استاندار و جمع زیادی از گروه‌ها و شخصیت‌های ملی و استانی برای پذیرفتن معاونت سیاسی استانداری روبرو شد و این در حالی بود که وی اصرار داشت تا در مسئولیتش به‌عنوان رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان به اقدامات علمی و فرهنگی‌اش ادامه دهد.

وی با اشاره به سوابق حسین زاده در مناصب سیاسی، دانشگاهی و رسانه‌ای در استان اظهار داشت: دکتر حسین زاده یک چهره ممتاز علمی در سطح کشور است و ورود دوباره وی به عرصه سیاسی کشور بر اساس ضرورت‌هایی است که در استان خوزستان وجود دارد. 

وی فضای انتخاباتی در ماه‌های آینده را یکی از دلایل اجماع گروه‌های و شخصیت‌های استانی و ملی بر روی حسین زاده اعلام کرد و افزود: حسین زاده از چهره‌های شاخص اصلاح‌طلبی در استان خوزستان است و سوابق گذشته وی در این خصوص کاملاً روشن است و نکته‌ای مهم دیگر این‌که وی ازجمله معدود چهره‌های استان است که به دلیل پاک دستی و شخصیت فرهنگی و معتدلی که دارد، همچنین از اعتماد شخصیت‌ها و جریانات معتدل اصول‌گرا نیز برخوردار می‌باشد. 

وی در پایان گفت: استان خوزستان مشکلات زیادی دارد و برای رفع این گرفتاری‌ها نیاز به چهره‌ای معتمد با عملکردی فراجناحی است. باید از برخی استان‌ها یاد بگیریم که چگونه با حفظ اندیشه‌های سیاسی و جناحی خود، توانسته‌اند در کنار جناح رقیب کارکرده و موجب توسعه و پیشرفت استان خود شوند. شعارهای سیاسی اگرچه لازم هستند ولی برای پیشبرد و پیشرفت استان، کافی نیستند. آنچه همه ما به آن نیاز داریم همدلی و اعتماد به یکدیگر است و دکتر حسین زاده می‌تواند برخی اعتمادهای ازدست‌رفته را به استانداری خوزستان بازگرداند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۷
دانشجو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
1
6
آقای دکتر حسین زاده از روشنفکران صاحب نظر هستند که علیرغم منش اصلاح طلبی مورد وثوق تمامی طیف ها جناح هم بوده و اصول گرا و اصلاح طلب و و حزب الهی و در جمع همه گروه ها با ایشون مراوده داشته و از حسن نظر و رای شان همیشه بهره برده اند. جای خوشحالی هست که ایشون بالاخره پدیرفتند که در شغل مهم و حساس معاونت سیاسی استانداری قبول مسولیت کردند. طبع معتدل این استاد عزیز حتما باعث وفاق و همدلی بیشتر در بین مسولان خواهد شد.
امیدوارم استاندار شریعتی قدر این موقعیت رو بدونن چرا که دکتر حسین زاده هم به سختی راضی به پدیرفتن این مسولیت حساس شده است.
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
0
4
خدا را شکر که بالاخره یک چهره دلسوز و پاک دست قرار است منصب مهمی را در استان خوزستان بعهده گیرد . در همین جا نیز اعلام می نماییم که ما جوانان خوزستانی که از شاگردان ایشان هستیم تمام قد از وی حمایت کرده و او را در رسیدن به اهدافش کمک می کتیم .
شیرعلی کیانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
0
4
خبر انتصاب استاندار استان خوزستان که از چهره های آکادمیک ، اصلاح طلب و شاخص بوده رسانه ای شد. ودر استانهای مجاور بین نیروهای اصلاح طلب طرفدارانی زیادی پیداکرده است و می رود تا به یک نمونه مدیریت شاخص وتاثیر گذار در کشور معرفی گردد برای نمونه بی تکلفی وجدیت ودر عین حال سادگی و آرامی در اجرای منویات و وانتظارات دولت تدبیر وامید در استان فوق العاده مهم و سرنوشت ساز خوزستان وهمچنان تامین خواست و مطالبات برحق و انباشته شده مردم آگاه و فهیم خوزستان که همواره وفاداری خودرا به مملکت، دین، و مردم تا سرحد ایثار وفداکاری نشان داده اند اینک گاه انجام اقداماتی شایسته و تعیین کننده است که از استاندار محبوب متعهد و لایق استان، جناب آقای دکتر شریعتی متصور است در گام نخست انتصاب فردی دانشمند خردگرا ،متعهد با تجربه و تخصص کاردان و شناخته شده ای است که اگر زودتر از این هم اقدام می شد جای بسی تحسین و تقدیرمظاءف داشته است طرح انتصاب جناب آقای دکتر علی حسین، حسین زاده که چهره ای نام آشنا با سابقه درخشان مدیریت خدوم علمی نوای خرسندی و امید را در دلهای مشتاقان به پیشرفت و سربلندی و تامین اصولی نیازهای این استان محوری کشور را بر انگیخت ، بسیار بجا ومنطقی است که هرچه زودتر این انتظار مردم وطرفداران دولت در این استان محقق گردد.تا درهای امید وبالندگی یکی پس از دیگری گشوده شود ان شاء الله.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
0
3
انتصاب دکتر حسین زاده که از چهره های علمی، فرهنگی و سیاسی و در عین حال سیاستمداری اخلاق مدار به عنوان معاونت سیاسی را به فال نیک گرفته و با شناختی که از ایشان دارم مطمئناً منشا تحولات خوب و خیری برای استان خواهد شد. حسین زاده نماد اخلاق در سیاست، انسانیت و شایسته سالاری است.
درود بر حسین زاده عزیز.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
0
1
جهت اطلاع هم استانی های عزیزم عرض کنم دکتر حسین زاده هم در اندیشه و هم در عمل انسانی تکثرگرا و چند بعدی است. زندگی شخصی او نیز از این خصوصیت خالی نبوده است. مرحوم پدر او از قوم غیرتمند لر و مادر او شیر زنی از دیار شهر مقاوم و شهید پرور دزفول است. همسر گرامی او از خانواده ای بختیاری و ریشه دار در اهواز است و مرحوم پدرخانم ایشان را اهالی قدیمی آسیاباد، عامری و سخریه بخوبی و به نیکنامی می شناسند. حسین زاده دوره کودکی و نوجوانی اش را در محلات عامری و پل سیاه گذارنده و از این بابت، بسیاری از دوستان صمیمی او از جوانان غیور و مومن عرب در برهه جنگ بوده و هم اکنون نیز برخی از مهم ترین روشنفکران و فعالان عرب دوستی دیرینه و قدیمی با وی دارند. حسین زاده همانطور که در خبر خوزنیوز هم آمده از رزمندگان قدیمی و نیروهای قرارگاه نصرت بوده و و از اسوه های مانند علی هاشمی و حمید رمضانی درس های اخلاق و تواضع آموخته است. جمعی از بهترین و قدیمی ترین دوستان وی در سال های دفاع مقدس به شهادت رسیده و جمعی دیگر که اکنون یادگاران دوره دفاع مقدس اند، با وی ارتباط صمیمی دارند.
اینها را عرض کردم تا بدانیم ایشان یک چهره چند بعدی و داخل در صحنه های انقلاب و جنگ، بوده و این موارد علاوه بر سوابق فرهنگی و علمی وی در دوره بعد از جنگ و اصلاحات است. او برای استان یک سرمایه است و امیدوارم همه ما با این نگاه که ایشان برای خدمت به صحنه آمده است، به هر ترتیبی که می توانیم به او و همکارانش کمک کنیم.بنده به آقای دکتر شریعتی استاندار خوزستان، این انتصاب خوب و بجا را تبریک می گویم.
غرابی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
0
0
من از دیدن این همه سوابق انقلابی، فرهنگی و دانشگاهی اقای حسین زاده خوشحال شدم ولی فکر می کنم برای کاری کارستان مانند معاونت سیاسی استانداری، فقط سوابق کافی نیستند. مشکل اصلی استان ما این است که یک فکر نو و روشمند ندارد. هر چه هست تکرار همان گذشته هاست. اگر به سایت استانداری بروید و به طرح های سال 1394 که روی سایت گذاشته شده نگاهی گذرا بکنید، سخن مرا درک می کنید. واقعا چطور می توان از این ستاد و با این طرز تفکر انتظار داشت که چرخ و موتور توسعه استان را به حرکت درآورد! منظورم این نیست که که در استانداری آدم های اندیشمند وجود ندارند . وجود دارند ولی اینها در مسیر مناسب و در جای خودشان قرار نگرفته اند. تازه نباید به موجودی استانداری نگاه کرد این استان و بیرون از ان مملو از کسانی است که خواهان رشد و توسعه استان هستند. نباید به تبیعضات قومی پرداخت نباید و شایستگی ها را فدای باند بازی و تعلقات گروهی کرد. آقای حسین زاده نور چشم همه ما، ولی اگر در مسیر تفکرات گذشته قرار گیرد کاری از پیش نمی برد. درست است که می تواند موجب همگرایی شود ولی تا فکر و اندیشه جدید نباشد، کاری از پیش نمی رود. باری بهر جهت کار کردن و اسیر بورکراسی متداول استانداری شدن، یعنی در همان مشکلات گذشته غلتیدن است. آقای حسین زاده اگر در اولین گام خود به سمت تشکیل یک اتاق فکر بروند و دستور یک مرکز مطالعات استراتژیک را بدهند، خدمت بزرگی به استان کرده است. ایشان باید بدانند که در پیشینه مطالعاتی استان، هیچ چیز ارزشمندی که بتواند تکیه گاه یک استراتژی برای توسعه استان بشود وجود ندارد یا اگر هم وجود دارد کافی نیست. مسئله اصلی استان، انتخابات و مانند آن نیست، طرز تفکر مدیران و کارشناسان استان باید تغییر کند. بدنه کارشناسی استان هنوز در سه و بلکه چهار دهه پیشتر سیر می کند. این طرزتفکر است که استان ما را با وجود همه منابعی که دارد عقب نگاه داشته است. برادران و خواهران، اگر به این مسئله توجه نکنیم، نه حسین زاده و نه شخصیت های معتبر دیگر قادر نخواهند بود استان را در مسیر رشد و توسعه مناسب قرار دهند. وقتی طرز تفکر ما کهنه و قدیمی است هرچقدر هم که ابزار و منابع در اختیار ما باشد باز هم در همان خانه اول باقی می مانیم. امیدوارم دکتر حسین زاده گرامی این نکته را توجه کنند.
شهروند بیدار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
0
0
چه فایده دارد این جابجایی و انتصاب در حالی که قرار نیست فرمانداران تغییر کنند
در بعضی از شهرستان ها بجای فرماندار سیاسی نیازمند فرماندار عمرانی هستیم که مردم هم درک کنند عمران و آبادانی هم مهم است که پای صندوق های رای بیایند .
:
:
:
آخرین اخبار