تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۱۳۳۲۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی دزفول خبر داد:
کاهش ۷ درصدی سوانح رانندگی در دزفول
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی دزفول از کاهش هفت درصدی سوانح رانندگی در این شهرستان نسبت به سال گذشته خبر داد
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی دزفول از کاهش هفت درصدی سوانح رانندگی در این شهرستان نسبت به سال گذشته خبر داد.

سرهنگ تورج کرد علیوند اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون طرح ها و برنامه های ترافیکی متعددی در مدارس، نهادها، ادارات، سازمان های مرتبط با حمل و نقل و مکان های عمومی توسط پلیس راهور دزفول انجام شده است.

وی با اشاره به شناسایی نقاط حادثه خیز و ارائه راهکارهای اساسی ازسوی پلیس راهور دزفول، افزود: این برنامه ریزی ها موجب شد تا امسال با کاهش هفت درصدی سوانح رانندگی در دزفول نسبت به سال گذشته مواجه شویم که با توجه به کمبود امکانات و تجهیزات ترافیکی که در پلیس راهور دزفول وجود دارد این موفقیت شایسته تقدیر است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی دزفول، این موفقیت را نتیجه همکاری و تعامل مردم، سازمان ها و نهادهای مرتبط با پلیس راهور برشمرد و گفت: هر چند هنوز تا رسیدن به نقطه مد نظر و ایده آل فاصله داریم اما قطعا با افزایش و تداوم طرح و برنامه های ترافیکی درآینده نزدیک به هدف اصلی خود نیز خواهیم رسید.

احداث زیرگذر در میدان رودبند

سرهنگ کردعلیوند، مهمترین معضل ترافیکی کنونی دزفول را میدان رودبند دانست و عنوان کرد: پس از طرح چندباره این معضل در شورای ترافیک شهرستان مقرر شد تا شهرداری احداث یک زیرگذر در این میدان را در دستور کار خود قرار دهد چرا که درصورت احداث زیرگذر شاهد کاهش محسوس بارترافیکی و حوادث رانندگی در چهارراه میدان رودبند خواهیم بود.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام محرم و افزایش تردد ها در این ایام، گفت: هیئت های عزاداری تا حد امکان حقوق شهروندی را رعایت کنند و موجب ترافیک شدید در معابر و خیابان ها نشوند.

سرهنگ کردعلیوند خواستار همکاری و هماهنگی هیئت های عزاداری با پلیس راهور و انتظامی دزفول و اتمام عزاداری دررأس ساعت در نظر گرفته یعنی ساعت ۲۴ بامداد از سوی هیئت ها شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی دزفول هشدار داد: در ایام محرم اکثریت مردم لباس مشکی به تن می کنند. لباس مشکی در هنگام شب با تاخیر توسط رانندگان تشخیص داده می شود بنابراین تقاضا داریم تا عزاداران و به ویژه بانوان یک یا دو مورد رنگ قابل تشخیص در لباس های خود داشته باشند تا هنگام عبور از عرض خیابان ها قابل شناسایی  و رؤیت باشند.

سرهنگ کردعلیوند با تاکید براینکه رانندگان در این ایام باید از استاندارد و سلامت روشنایی وسیله  نقلیه خود اطمینان داشته باشند، خواستار شد: امیدوارم هیئت های عزاداری، مردم و رانندگان درایام عزاداری محرم و به ویژه تاسوعا و عاشورا با پلیس راهور و انتظامی مساعدت و همکاری های لازم را داشته باشند تا شاهد هیچگونه حادثه ترافیکی در این ایام نباشیم.

وی در پایان یادآور شد: پلیس راهور دزفول نیز در ایام محرم به صورت ۱۰۰درصد و در آماده باش کامل به مردم خدمت رسانی ترافیکی می کند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار