تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰
کد خبر: ۱۳۳۴۱۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کتاب 'از کودک کار تا استاندار' نوشته استاندار پیشین خوزستان رونمایی شد
آیین رونمایی از کتاب 'از کودک کار تا استاندار' نوشته عبدالحسن مقتدایی استاندار سابق خوزستان در تالار مهتاب کتابخانه مرکزی اهواز برگزار شد
آیین رونمایی از کتاب 'از کودک کار تا استاندار' نوشته عبدالحسن مقتدایی استاندار سابق خوزستان با حضور جمعی از مدیران و معاونان استانداری در تالار مهتاب کتابخانه مرکزی اهواز برگزار شد.

کتاب 'از کودک کار تا استاندار' نوشته استاندار پیشین خوزستان رونمایی شد

در ابتدای این آیین که شامگاه شنبه با حضور جمعی از معاونان استانداری و مدیران استان خوزستان برگزار شد ابتدا جمال درویش مدیر روابط عمومی سابق استانداری خوزستان به قرائت چند بیت شعر پرداخت و پس از آن محمود رحمانی کارگردان خوزستانی پیرامون عملکرد استاندار سابق خوزستان صحبت کرد.

در ادامه این آیین عبدالحسن مقتدایی،استاندار سابق خوزستان، درباره کتابش توضیح داد: 2 سال پیش به من گفتند که خاطرات را به صورت کتبی به رشته تحریر دربیاور و من از آن موقع تصمیم به این کار گرفتم که اکنون به نتیجه رسید و منتشر شد.

وی افزود: سعی بر این بوده است که با رعایت حقوق گذشتگان و احترام به زندگان این کتاب به نگارش دربیاید هرچند دستخوش تغییراتی نیز شده است و البته 12 اصلاحیه داشته تا توانست مجوز چاپ را به دست آورد.

مقتدایی یکی از ویژگی های این کتاب را صراحت کلام دانست و اظهار کرد: محتوای این کتاب شامل خاطرات من از پنج سالگی تا مهر 1392 است و جلد دوم این کتاب نیز در دست نوشتن است.

وی فرهنگ سازی و ایجاد اصالت برای آیندگان را موضوعی مهم خواند و گفت: نوشتن هزینه دارد و اگر واقعا میخواهید بنویسید صریح بنویسید.

در پایان این مراسم چند تن از اصحاب رسانه به خاطره گویی درباره عبد الحسن مقتدایی پرداختند و سپس کتاب وی رونمایی شد.

لازم به ذکر است که هزینه خرید این کتاب صرف کمک به کودکان بی سرپرست می شود.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
پوریا حاجی پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
0
4
تاریخ خوزستان به افرادی مثل تو افتخار خواهد کرد
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
0
0
دکترکاش برگردین کارنیمه تمام راتمام میکردین
:
:
:
آخرین اخبار