تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱
کد خبر: ۱۳۳۵۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فردا شرجی در خوزستان افزایش می یابد / تاسوعا و عاشورا هوا صاف است
پدیده شرجی که از شنبه (دیروز) در بخش هایی از استان حاکم شده تا روز دوشنبه با شدت بیشتری تداوم می یابد / در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی آسمان بیشتر مناطق خوزستان صاف و آفتابی است / احتمال وقوع پدیده گرد و غبار در آخر هفته برای استان وجود دارد
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: پدیده شرجی که از شنبه (دیروز) در بخش هایی از استان حاکم شده تا روز دوشنبه با شدت بیشتری تداوم می یابد.

کوروش بهادری یکشنبه اظهار کرد: میزان رطوبت هوای اهواز در صبح روز یکشنبه به 54 درصد رسید و فردا (دوشنبه) احتمالا تا 70درصد افزایش می یابد.

وی افزود: پدیده خاصی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در استان پیش بینی نمی شود و آسمان بیشتر مناطق خوزستان صاف و آفتابی است.

بهادری گفت:احتمال وقوع پدیده گرد و غبار در آخر هفته برای استان وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: روند تدریجی کاهش دما نیز بین سه تا چهار درجه تا آخر هفته در استان پیش بینی می شود ضمن آنکه در 24 ساعت گذشته آبادان با 43 و ایذه با 15 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط استان گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان بیان کرد: دمای هوای اهواز بین 41 و 20 درجه سانتیگراد در نوسان است.

هفته گذشته وقوع پدیده گرد و غبار و افزایش ریزگردها در آسمان استان، باعث تعطیلی مدارس، دانشگاه ها، کاهش ساعات کار اداری و لغو برخی پروازها در سه فرودگاه آبادان ، اهواز و ماهشهر شد.

خوزستان در تابستان امسال مانند سال های گذشته پدیده شرجی را در تعداد زیادی از روزها تجربه کرد که تا 99 درصد در برخی شهرهای ساحلی استان نیز رسید.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار