تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۱۳۳۵۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معارفه سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان به زمان دیگری موکول شد
نشست معارفه سرپرست جدید معاونت سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان که قرار بود روز دوشنبه برگزار شود به دلیل حضور نداشتن استاندار به زمان دیگری موکول شد
مدیر روابط عمومی استانداری خوزستان گفت: نشست معارفه سرپرست جدید معاونت سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان که قرار بود روز دوشنبه برگزار شود به دلیل حضور نداشتن استاندار به زمان دیگری موکول شد.

هومن خورشید روز دوشنبه  اظهار کرد: روز گذشته استاندار خوزستان برای تامین اعتبار طرح جامع آب و فاضلاب خوزستان نشستی را با اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهوری، محمدباقر نوبخت و وزیر نیرو برگزار کرد تا اعتبار لازم را تصویب نماید.

وی افزود: از آنجایی که این نشست به نتیجه نرسید ادامه آن به امروز موکول شد و اکنون در تلاش است تا بیشترین اعتبار را برای این طرح مهم کسب نماید.

مدیر روابط عمومی استانداری خوزستان بیان کرد: به همین دلیل جلسه معارفه علی حسین حسین زاده سرپرست جدید معاونت سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان به روز دیگری موکول شد.

استاندار خوزستان دو روز پیش در حکمی علی حسین حسین زاده را به عنوان سرپرست جدید معاونت سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان منصوب و از تلاشهای فرج الله خبیر معاون سیاسی اجتماعی پیشین این استانداری قدردانی کرد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار