تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۱۳۳۸۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی اهواز:
تصادف در اهواز چند مصدوم بر جای گذاشت
برخورد دو خودرو در در مسیر پل ششم اهواز به سمت گلستان اهواز چند مصدوم بر جای گذاشت
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: برخورد دو خودرو در در مسیر پل ششم اهواز به سمت گلستان اهواز چند مصدوم بر جای گذاشت.

مقصود حق شناس اظهار کرد: جمعه شب شهروندان با تماس به سامانه ۱۲۵ستاد فرماندهی این سازمان خبر برخورد شدید دو خودرو در مسیر پل ششم اهواز به سمت گلستان خبر دادند.

وی افزود: تیم آتش نشانی ظرف مدت پنج دقیقه خود را به محل حادثه رساندند و مشاهده کردند یک دستگاه خودرو سمند و پراید با هم برخورد و باعث مجروح شدن دو سرنشین پراید شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: آتش نشانان بلادرنگ با قطع برق و ایمن سازی محل به منظور رفع خطرات احتمالی در اثر تصادف سایر خودرو های عبوری، مصدومان را از خودروی حادثه دیده خارج و به آمبولانس اورژانس ۱۱۵ منتقل کردند.

حق شناس ادامه داد: رعایت سرعت مجاز عامل مهمی در کاهش حوادث خودروئی است و از شهروندان تقاضا داریم ضمن رعایت نکات ایمنی در صورت بروز هرگونه حادثه ضمن حفظ خونسردی، مراتب را سریعا با تلفن ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اطلاع داده و مسیر را برای تردد خودروهای امدادی باز نگه دارند.

آتش سوزی منزل مسکونی به خیر گذشت

وی در ادامه عنوان کرد: شب گذشته با تماس به سامانه ۱۲۵ این سازمان خبر آتش سوزی در مجتمع مسکونی واقع در صد دستگاه اطلاع رسانی کردند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز افزود: آتش نشانان بلادرنگ و سریعاً با تمام امکانات اطفای حریق و امداد و نجات به محل اعزام و چهار دقیقه بعد در محل حاضر بودند.

وی بیان کرد: آتش نشانان در بدو ورود به صحنه حادثه مشاهده کردند یک واحد مسکونی دچار حریق و دود گرفتگی شده و سریعا تیم اعزامی با تجهیزات مورد نیاز حریق را اطفا و دود ناشی از آتش سوزی را با فن های فشار مثبت از ساختمان خارج کردند.

حق شناس در پایان گفت: در این عملیات نفس گیر به دلیل اطلاع رسانی آنی و به موقع و در نهایت با سرعت عمل آتش نشانان حریق مجتمع مسکونی بدون مصدوم و تلفاتی اطفا شد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار