تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۱۳۳۹۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر کمیته امداد شادگان:
بیش از ۲ میلیارد ریال زکات در شادگان جمع‌آوری شد
مردم نیکوکار و خیر این شهرستان طی شش ماه نخست امسال، ۲ میلیارد و ۸۸۴ میلیون ریال زکات به این نهاد پرداخت کرده‌اند
مدیر کمیته امداد امام خمینی شادگان گفت: مردم نیکوکار و خیر این شهرستان طی شش ماه نخست امسال، ۲ میلیارد و ۸۸۴ میلیون ریال زکات به این نهاد پرداخت کرده‌اند.

جلیل علیزاده صبح امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در چند سال اخیر جمع آوری زکات با همت روحانیت، همکاری بسیار خوب مسئولان و مردم با تشکیل ستاد جمع آوری زکات در شهرستان شادگان احیا شده است.

وی تصریح کرد: زکات جمع آوری شده به منظور سرعت بخشیدن به پیشرفت و توسعه در ساخت پروژه‌های عمرانی مانند ساخت مساجد، وضوخانه، پل، غسالخانه، ساختمانهای مددجویی و زهکشی زمین های کشاورزی هزینه شده که این موضوع رضایت مردم را در برداشته و آنها را به پرداخت به موقع زکات تشویق کرده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شادگان یادآور شد: ستاد جمع آوری زکات در شهرستان شادگان با بهره‌گیری از ظرفیت بسیار خوب روحانیت، برگزاری جلسات و نشست‌های متعدد، نصب تابلو و دیوار نویسی به منظور آگاه‌سازی بیش از پیش کشاورزان کار خود را با جدیت آغاز کرده است.

علیزاده ضمن تأکید بر تشویق افرادی که زکات پرداخت می‌کنند، بیان کرد: باید از تجربیات افرادی که زکات اموال خود را پرداخت می‌کنند، برای ترویج فرهنگ زکات در جامعه بیشتر استفاده شود.

وی در پایان گفت: کمیته امداد یکی از نهادهای مقدس و بهترین یادگار ارزشمند امام خمینی(ره) بوده که خدمات ارزشمندی برای محرومان داشته است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار