تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۱۳۳۹۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس هلال احمر باغملک:
جوان چوپان باغملکی بر اثر سقوط از کوه جان باخت
رئیس هلال احمر باغملک از جان باختن یک جوان چوپان در ارتفاعات این شهرستان خبر داد
رئیس هلال احمر باغملک از جان باختن یک جوان چوپان در ارتفاعات این شهرستان خبر داد.

محسن علیزاده امروز با اشاره به جان باختن یک جوان در کوه‌های اطراف شهرستان اظهار کرد: جوان چوپان تقریبا 20 ساله ساکن منطقه صیدون بر اثر سقوط از کوه جان خود را از دست داد.

وی افزود: با توجه به گزارش‌های رسیده، این جوان صبح دیروز برای چرای گوسفندان خود به کوه علا در شهر صیدون رفته بود و تا شب به خانه برنگشت.

رئیس هلال احمر باغملک تصریح کرد: شامگاه شنبه عده‌ای از شهروندان در تماس با این اداره مراتب را گزارش داده و فورا در ساعت 20 یک اکیپ 12 نفره با تجهیزات کامل به منطقه اعزام شد.

علیزاده با بیان اینکه قبل از گزارش به هلال احمر نیز بستگان این جوان و نیروهای مردمی در منطقه حضور پیدا کرده بودند، خاطرنشان کرد: تیم اعزامی از هلال احمر نیز با حضور در منطقه اقدامات لازم را در کنار مردم برای یافتن فرد موردنظر انجام داد، ولی به دلیل تاریکی هوا کار بی‌نتیجه به پایان رسید.

وی با اشاره به حضور چند نیروی این نهاد در کنار مردم برای گشت‌زنی گفت: بامداد امروز نیز چند تیم برای ادامه کار تجسس در منطقه اعزام شدند که متاسفانه خبر فوت این جوان گزارش شد.

علیزاده عنوان کرد: هم‌اکنون نیروهای امدادی این نهاد به همراه نیروی انتظامی در محل حضور دارند و با استفاده از برانکارد در حال انتقال جنازه از کوه به منطقه هستند.

وی با تسلیت این مصیبت به خانواده این جوان اضافه کرد: حضور دوباره و پرشور مردم در این عملیات مانند سایر وقایع دیگر در کنار نیروهای امدادگر هلال احمر جای تقدیر دارد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار