تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷
کد خبر: ۱۳۳۹۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تقی‌زاده تشریح کرد:
برنامه‌ آموزش‌وپرورش خوزستان در هفته پیوند اولیا و مربیان
به مناسبت هفته پیوند اولیا و مربیان، کارگروه‌های تخصصی و مهارت‌‌آموزی اولیا برای توسعه مشارکت والدین در امور مدرسه تشکیل می‌شود
مدیرکل آموزش‌و‌پرورش خوزستان گفت: به مناسبت هفته پیوند اولیا و مربیان، کارگروه‌های تخصصی و مهارت‌‌آموزی اولیا برای توسعه مشارکت والدین در امور مدرسه تشکیل می‌شود.

محمد تقی‌زاده اظهار کرد: متناسب با روزشمار اعلام‌شده از سوی وزارت آموزش‌وپرورش برای بزرگداشت هفته پیوند اولیا و مربیان، برنامه‌های مختلفی در خوزستان اجرا می‌شود.

وی عناوین روزشمار هفته پیوند اولیا و مربیان را که از شنبه 24 مهرماه آغاز شده است و تا پایان هفته ادامه دارد، شامل پیوند اولیا، نقش نهاد خانواده در ارتقای نظام تعلیم و تربیت، نقش انجمن‌های اولیا و مربیان مدارس در توسعه آموزش‌های رسمی و غیر‌رسمی و دانش‌آموز فعال، خانواده شاداب و جامعه با نشاط بیان کرد.

تقی‌زاده تصریح کرد: هفته پیوند اولیا و مربیان در روز چهارم با عناوین دیگری همانند پیوند اولیا و مربیان، خانواده رسانه و فناوری اطلاعات، پیوند اولیا و مربیان، توسعه مشارکت‌های فکری، تخصصی و مهارتی اولیا در آموزش‌وپرورش و پیوند اولیا و مربیان، خانواده، اقتصاد مقاومتی، حمایت از کالای ایرانی دنبال می‌شود. پیوند اولیا و مربیان و نقش والدین در تقویت فرهنگ نماز و عفاف فرزندان نیز عنوان آخرین روز از هفته پیوند اولیا و مربیان است.

مدیرکل آموزش‌و‌پرورش خوزستان اظهار کرد: تشکیل شورای انجمن اولیا و مربیان مدارس، منطقه و استان، اجرای برنامه‌های خاص ورزشی برای دانش‌آموزان، تشکیل کارگروه‌های تخصصی و مهارت‌آموزی اولیا در مدارس، مناطق و استان جهت توسعه مشارکت آن‌ها در امور مدرسه و شرکت دانش‌آموزان و مسئولان در نماز جمعه از برنامه‌هایی است که طی این هفته در مناطق و نواحی خوزستان برگزار می‌شود.

تقی‌زاده گفت: اجرای چهار برنامه نمادین با شعار «اقدام و عمل، تعامل خانه و مدرسه، رشد و بالندگی دانش‌آموزان» در نواحی چهارگانه اهواز نیز از دیگر برنامه‌های هفته پیوند اولیا و مربیان است. برگزاری دوره ضمن خدمت مجلات پیوند و تشکیل کمیته مشاوره خانواده در استان برای بازدید از مراکز راهنمایی و مشاوره خانواده در نواحی اهواز نیز به مناسبت هفته پیوند اولیا و مربیان برنامه‌ریزی شده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار