تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱
کد خبر: ۱۳۳۹۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل فني و حرفه‌اي خوزستان خبر داد:
آغاز توزیع کارت پنجمين مرحله آزمون سنجش مهارت از فردا
مدیرکل آموزش فني و حرفه‌اي خوزستان از آغاز توزیع کارت پنجمين مرحله آزمون سنجش مهارت و آزمون حوزه‌هاي صنعت ساختمان، صنايع دستي، فرش، نان و غله و ... استان از ساعت 8 صبح فردا، دوشنبه 26 مهرماه خبر داد
مدیرکل آموزش فني و حرفه‌اي خوزستان از آغاز توزیع کارت پنجمين مرحله آزمون سنجش مهارت و آزمون حوزه‌هاي صنعت ساختمان، صنايع دستي، فرش، نان و غله و ... استان از ساعت 8 صبح فردا، دوشنبه 26 مهرماه خبر داد.

عبدالنبی سواعدی با اعلام اين خبر اظهار کرد: پنجمين آزمون سنجش مهارت در حوزه‌هاي صنعت ساختمان، صنايع دستي، فرش، نان و غله و ... در روز پنج‌شنبه، 29 مهرماه برگزار مي‌شود.

وی تصریح کرد: آزمون هر حرفه شامل 2 مرحله كتبي و عملي است كه متقاضيان بخش‌هاي صنعت ساختمان، تفاهم‌نامه‌ها (صنايع دستي، فرش، نان و غله و ...) که پیش از این در موعد مقرر برای شرکت در آزمون‌های مذکور ثبت‌نام کرده‌اند، باید از 26 تا 28 مهرماه با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir و درج شناسه پرداخت و شماره پرونده یا با درج مشخصات فردی، كارت ورود به جلسه خود را دريافت کنند.

مدیرکل آموزش فني و حرفه‌اي خوزستان عنوان کرد: همچنین متقاضیان شرکت در پنجمين  آزمون سراسری سنجش مهارت در سال 1395 (کارآموزان بخش‌های دولتی و آموزشگاه‌های آزاد) که قبلاً برای شرکت در آزمون مورد نظر ثبت‌نام کرده‌اند، باید در این بازه زمانی با مراجعه به سامانه http://azmoon.portaltvto.com و از هیمن طریق، نسبت به دریافت كارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

سواعدی افزود: داوطلبان پس از شرکت در آزمون كتبي و كسب نمره قبولي براساس برنامه زمان‌بندي اعلام‌شده از سوی ادارات سنجش استان‌ها براي شركت در آزمون عملي باید به حوزه‌هاي تعيين‌شده مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: درصورتي كه متقاضيان با مشکلی مواجه شوند، مي‌توانند با شماره تلفن‌های 54-66941250-021 داخلی 1196  و یا با مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان خود تماس بگیرند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار