تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۱۳۴۰۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تخصیص اعتبار برای ساخت 20 مدرسه در انديمشک
ستاد اجرایی فرمان امام (ره) 400 ميليارد ريال اعتبار برای ساخت 20 مدرسه به آموزش‌و‌پرورش انديمشک اختصاص داد
ستاد اجرایی فرمان امام (ره) 400 ميليارد ريال اعتبار برای ساخت 20 مدرسه به آموزش‌و‌پرورش انديمشک اختصاص داد.

نشست بررسی مسائل و مشکلات شهرستان اندیمشک با حضور دکتر مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، مدیر آموزش‌و‌پرورش اندیمشک و سایر مسئولان در سالن اجتماعات فرمانداری اندیمشک برگزار شد.

در این نشست محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، گفت: زیرساخت‌های آموزشی اندیمشک در جنگ تحمیلی دچار آسیب جدی و با تخریب زیرساخت‌ها با محرومیت گسترده‌ای مواجه شد.

وی افزود: پس از دوران دفاع مقدس نیز آن‌گونه که باید در این شهر خدمات عمرانی صورت نگرفت، به همین دلیل باید بیش از گذشته به‌دنبال رفع نیازهای مردم این شهر باشیم و شرایط توسعه آن را با یک نگاه ویژه٬ فراهم کنیم.

همچنین در این نشست محمد قلاوندی مدیر آموزش‌وپرورش اندیمشک ضمن بیان کمبود‌های فضای آموزشی  در این شهرستان، گفت: در اندیمشک حداقل 20 آموزشگاه فرسوده و تخریبی وجود دارد؛ همچنین عمده مدارس به‌صورت 2 نوبته خدمات‌رسانی می‌کنند در حالی‌که در سطح کشور بر یک‌نوبته شدن مدارس تأکید می‌شود.

وی 10 طرح نیمه‌تمام رهاشده، مشکل تجهیزات مورد نیاز مدارس، کنکور دانش‌آموزان مناطق محروم و حاشیه‌ای و نیز بدهی مدارس بابت آب و برق را ازجمله مشکلات عمده آموزش‌وپرورش این شهرستان برشمرد.

در این نشست، 400 ميليارد ريال اعتبار از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای ساخت 20 مدرسه به آموزش‌وپرورش انديمشک اختصاص یافت.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار