تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۹
کد خبر: ۱۳۴۰۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان:
روزانه 700 قالب یخ میان مواکب تقسیم می‌شود/ استقرار اکیپ‌های ایران‌خودرو و ایساکو در مرز
امسال روزانه 700 قالب یخ میان مواکب تقسیم می‌شود و اکیپ‌های ایران‌خودرو و ایساکو در مرز مستقر می‌شوند تا خدمات خودرویی را انجام دهند
مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: امسال روزانه 700 قالب یخ میان مواکب تقسیم می‌شود و اکیپ‌های ایران‌خودرو و ایساکو در مرز مستقر می‌شوند تا خدمات خودرویی را انجام دهند.

حجت‌الاسلام سیدمحمود موسوی در نشست ستاد اربعین حسینی با تاکید بر اینکه وضعیت موجود در مرز شلمچه جای شکر و تشکر دارد، اظهار کرد: زبان من قاصر است که از مسؤولان و کسانی که این بستر را آماده می‌کنند، تقدیر کنم، اما تشکر و اطلاع‌رسانی آنها را وظیفه خود می‌دانم.

وی ادامه داد: اربعین حسینی یک حرکت مردمی است و من در همه مصاحبه‌های خود و در نشست‌هایی که حضور پیدا می‌کنم، بر مردمی بودن این حرکت تاکید می‌کنم، البته خیلی‌ها به دنبال حذف نام مردمی بودن از اربعین حسینی هستند و ما باید حواسمان باشد چون که اگر در این حماسه غیر از مردم حضور پیدا کنند، اقدامات محدود خواهد شد.

مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان با تاکید بر اینکه اربعین حسینی حرکتی عظیم و خودجوش است، گفت: ما در نیازمندی‌های خود باید از استان‌های معین درخواست داشته باشیم، چون که این استان‌ها توانمند هستند و از طرفی ما نیازهای عمده برای خدمت‌رسانی داریم.

وی با تاکید بر اینکه باید با مدیران مواکب نشست‌هایی داشته باشیم، متذکر شد: مسؤولان بهداشت باید نظارت صحیحی بر غذا و اقلام خوراکی که از سوی مواکب در اختیار زائران قرار می‌گیرد، داشته باشند.

موسوی بر لزوم ایجاد سردخانه در مرز شلمچه تاکید و عنوان کرد: در سال گذشته مواد غذایی در جریان خدمات مواکب فاسد شد و امسال باید برای نگهداری از مواد فاسدشدنی سردخانه‌ای تعبیه شود.

مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات تصریح کرد: امسال روزانه 700 قالب یخ میان مواکب تقسیم می‌شود و اکیپ‌های ایران‌خودرو و ایساکو در مرز مستقر می‌شوند تا همه خدمات خودرویی را انجام دهند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه امیدواریم امسال میزبان خوبی برای زائران باشیم، گفت: امسال 2 هزار تن آرد یارانه‌ای در بین مواکب تقسیم می‌شود و سیستم گاز نیز مستقر خواهد شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار