تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۹
کد خبر: ۱۳۴۰۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در نشست ستاد اربعین خرمشهر مطرح شد؛
مرز شلمچه میزبان اتباع خارجی برای تردد به سمت عراق
بر اساس تصمیم سازمان حج‌ و‌ زیارت، امسال مرز بین‌المللی شلمچه میزبان اتباع خارجی برای تردد به سمت عراق خواهد بود
بر اساس تصمیم سازمان حج‌ و‌ زیارت، امسال مرز بین‌المللی شلمچه میزبان اتباع خارجی برای تردد به سمت عراق خواهد بود.

ظهر امروز نشست ستاد اربعین حسینی با حضور مسؤولان محلی و فرمانداران معین شهرهای استان در محل سالن شهید دورقی فرمانداری ویژه خرمشهر برگزار شد.

در این نشست امام جمعه خرمشهر، فرماندار ویژه خرمشهر، مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان، فرماندار امیدیه، امام جمعه امیدیه، فرماندار ماهشهر، فرماندار بهبهان و جمع دیگری از مسؤولان حضور داشتند که بر لزوم تلاش و فعالیت مجدانه شهرهای معین و کوشش فرمانداران آن‌ها تاکید ویژه‌ای شد تا در سایه این خدمات بستر خوب و مناسبی برای زائران اربعین حسینی فراهم شود.

گفتنی است که همه فرمانداران، ائمه جمعه و مسؤولان در این نشست، آمادگی کامل و تام خود را در جهت رفع مشکلات سال گذشته اعلام کردند و خواستار وحدت میان خود برای بهتر ارائه خدمات شدند.

ولی‌الله حیاتی فرماندار ویژه خرمشهر در ابتدای این نشست از وضعیت و عملکرد ستاد اربعین حسینی گزارشی را به جمع حاضر داد و سپس به عنوان مسؤول ستاد اربعین حسینی در شهرستان، نکاتی را به مسؤولان و فرمانداران شهرستان‌های معین ابلاغ کرد.

بر اساس تصمیم سازمان حج‌ و‌ زیارت، امسال مرز بین‌المللی شلمچه میزبان اتباع خارجی برای تردد به سمت عراق خواهد بود.

امسال مانند سال گذشته علاوه بر شهرستان‌های معین استان خوزستان، استان‌های معینی چون هرمزگان، فارس، اصفهان، بوشهر و... حضور خواهند داشت.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار