تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۴
کد خبر: ۱۳۴۰۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دزفول بازارچه شیلات ندارد
رئیس اداره شیلات دزفول بر ضرورت احداث بازارچه شیلات در این شهرستان در راستای ساماندهی عرضه آبزیان تاکید کرد
رئیس اداره شیلات دزفول بر ضرورت احداث بازارچه شیلات در این شهرستان در راستای ساماندهی عرضه آبزیان تاکید کرد.

امان الله باقریان روز دوشنبه افزود:به دلیل نبود بازارچه عرضع شیلات در دزفول ، در حال حاضر فروشندگان آبزیان به صورت پراکنده در چند نقطه شهر اقدام به عرضه آبزیان به شهروندان می کنند که این موضوع از نظر بهداشتی مشکلاتی موجب شده است.

وی با بیان اینکه مقرر شده تا شهرداری دزفول قطعه زمینی برای احداث بازارچه شیلات واگذار کند تا فروش و عرضه آبزیان با نظارت بهداشت و دامپزشکی صورت گیرد افزود: قطعه زمین مذکور از سوی شهرداری تعیین شده و سرمایه گذار بخش خصوصی نیز معرفی شده ولی شهرداری دزفول برای این زمین و عوارض آن حدود 50 میلیارد ریال مطالبه کرده که این رقم بیش از توان سرمایه گذار است.

باقریان گفت:برای حل این مشکل پیگیری بسیاری با شهرداری دزفول صورت گرفته و مقرر شد در هفته جاری نشستی با شهردار و سرمایه گذار مورد نظر جهت بررسی و تعیین قیمت قطعه زمین مذکور برگزار شود.

وی خواستار همکاری شهرداری برای حل این مشکل و احداث سریعتر بازارچه شیلات در دزفول شد.

محمد ابوالحلاج معاون امور شهری شهرداری دزفول نیز به ایرنا گفت:شهرداری دزفول از سه سال پیش به دنبال احداث بازارچه شیلات است و فراخوان نیز داده شده که سرمایه گذار و پیمانکار بازارچه مشخص شدند .

وی افزود:زمین مورد نظر برای احداث بازارچه شیلات در دزفول به مساحت سه هزار متر جنب میدان کشاورز واقع شده و دارای امکانات لازم برای احداث شیلات می باشد .

معاون امور شهری شهرداری دزفول اظهار کرد:باتوجه به ناتوانی سرمایه گذار برای خرید زمین مذکور مقرر شد نشستی در این خصوص برگزار و راهکار لازم برای حل این موضوع در نظر گرفته شود.

10 مزرعه پرورش آبزی مجاز در سطح 314 هکتار از شهرستان دزفول وجود دارد که سال گذشته یک هزار و 58 تن ماهی از این سطح برداشت شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار