تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷
کد خبر: ۱۳۴۱۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نقوی حسینی با اشاره به نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی:
بررسی مسائل مربوط به ابعاد امنیت آب شرب و توسعه خوزستان در کمیسیون امنیت ملی
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از بررسی دو موضوع توسعه استان خوزستان و شرایط و ابعاد امنیت آب شرب در کمیسیون خبر داد
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از بررسی دو موضوع توسعه استان خوزستان و شرایط و ابعاد امنیت آب شرب در کمیسیون خبر داد.

سید حسین نقوی حسینی با اشاره به نشست روز دوشنبه 26 مهرماه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار داشت: هیات رئیسه کمیسیون با حضور روسای کمیته های کمیسیون تشکیل جلسه داد. موضوع جلسه که با حضور محمدحسین مقیمی قائم مقام وزیر کشور و معاون سیاسی وزارت کشور و ذوالفقاری معاون امنیتی- انتظامی وزارت کشور برگزار شد، بررسی مسائل توسعه استان خوزستان بود.

نماینده مردم ورامین در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: در این جلسه موضوعات مختلف استان و راه های توسعه و عمران استان خوزستان مورد بحث قرار گرفت و بر تسریع و تقویت طرح جامع توسعه استان و تامین امکانات مورد نیاز به ویژه آب، راه و نیازهای فرهنگی منطقه تاکید شد.

وی گفت: در ادامه از ساعت 10 صبح (روز دوشنبه) جلسه بعدی کمیسیون با عنوان "امنیت آب" تشکیل شد. کمیته امنیت آب با ریاست محمدمهدی برومندی و حضور نمایندگانی از کمیسیون های امنیت ملی و سیاست خارجی، کشاورزی، آب و منابع طبیعی و انرژی در کمیسیون تشکیل شد.

این نماینده افزود: در این نشست شرایط و ابعاد امنیت آب شرب و آب کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت و راه های تامین، صرف جویی، بهینه سازی مصرف و استحصال آن چه به صورت آب شیرین و چه به صورت آب کشاورزی را بررسی شد  تا به روش ها و راه حل های مناسبی دست یابیم.

به گفته سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جلسه روش ها و حوزه های انتقال آب و همچنین ظرفیت های شیرین کردن آب به بحث و گفت وگو گذاشته شد.
:
:
:
آخرین اخبار