تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۱۳۴۱۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ساکنان بخش چلو تلفن ثابت و اینترنت ندارند
اهالی بخش چلو از تلفن ثابت و اینترنت بی بهره هستند و آنتن دهی تلفن همراه در بیشتر مناطق این بخش رضایت بخش نیست
بخشدار چلو از توابع شهرستان اندیکا گفت: اهالی بخش چلو از تلفن ثابت و اینترنت بی بهره هستند و آنتن دهی تلفن همراه در بیشتر مناطق این بخش رضایت بخش نیست.

هوشنگ مهمدی روز سه شنبه اظهار کرد:در این زمینه مکاتبه و پیگیری های زیادی با مسئولان استانی و محلی برای بهره مندی مردم بخش چلو از تلفن ثابت و اینترنت انجام شده ولی تاکنون اقدام عملی صورت نگرفته است.

وی افزود:در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفند ماه 1394 ، بخش چلو تنها منطقه ای بود که انتخابات در آن به صورت آفلاین انجام شد ضمن آنکه دراین منطقه ثبت نام اینترنتی طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن امکان پذیر نبود و اهالی مجبور بودند با طی مسافت طولانی در مرکز شهرستان سرشماری اینترنتی خانوارهای خود را انجام دهند.

بخشدار چلو بیان کرد: با توجه به اینکه امروزه تلفن و اینترنت به یک جزء جدا نشدنی زندگی تبدیل شده و کار و امور کسب اغلب مردم به این وسیله ارتباطی وابسته است ضرورت دارد این امکانات ارتباطی در این منطقه محروم فراهم شود.

مهمدی در پایان گفت:بی شک نبود امکانات رفاهی ، مهاجرت روستاییان به شهرها را به دنبال دارد که از یک سو مشکلاتی برای شهرها به وجود می آورد و از سوی دیگر معضلاتی را در خود روستا ایجاد خواهد کرد.

عبور جاده اندیکا به شهر بازفت در استان چهارمحال بختیاری از بخش چلو و پرتردد بودن این مسیر لزوم ایجاد بستر خدمات رفاهی را در این بخش دوچندان می کند.

بخش چلو با جمعیتی بالغ بر 15هزار نفر از توابع شهرستان اندیکا است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار