تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۱۳۴۱۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهارستان ،منطقه ای محروم از امکانات در اندیمشک
بهارستان از جمله مناطق محروم شهر اندیمشک می باشد که ساکنان آن از کمبود امکانات و زیر ساخت های شهری رنج می برند
در سال های اخیر منطقه بهارستان اندیمشک به عنوان یکی از مناطق خبرساز شهرستان اندیممشک به دلیل وقوع حوادث متعدد ناشی از کمبود امکانات مطرح بوده است.

نبود امکانات تفریحی و مبلمان شهری از جمله فضای سبز مناسب و روشنایی معابر در کنار نبود مراکز فرهنگی از جمله مشکلات کوی بهارستان اندیمشک می باشد که هیچ دستگاهی پیگیر آنها نیست.

تعدادی از ساکنان این منطقه با ابراز نارضایتی از ضعف و کمبود خدمات و امکانات در این منطقه پر جمعیت در اندیمشک اظهار داشتند: کوی بهارستان از نظر خدمات و امکانات شهری به نوعی رها شده و هیچ دستگاهی پاسخگوی مشکلات این منطقه نیست.

رحمان - ع گفت:این منطقه به دلیل برخی آسیب ها و مشکلات اجتماعی آن گونه که شایسته و نیاز مردم است مورد حمایت قرار نگرفته است.

وی گفت:این نوع نگاه به کوی بهارستان موجب ارائه نشدن خدمات متناسب با نیاز زندگی شهری به ساکنان این منطقه شده است.

زهرا کنارزاده از نوجوانان این منطقه هم گفت:امکانات و زیر ساخت های موجود در این منطقه جوابگوی نیاز جمعیت ساکن نیست و اهالی بهارستان باید مورد حمایت فرهنگی قرار گیرند.

یک دانشجوی ساکن این منطقه هم گفت:زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی کوی بهارستان نیازمند ارتقا است که در این خصوص همت و همدلی بیشتر مسئولان را می طلبد.

وی افزود:نباید بخاطر تعداد معدودی از افرادی که موجب ایجاد ناهنجاری در این منطقه شده اند همه ساکنان آن مورد کم لطفی قرار گیرند.

فرماندار شهرستان اندیمشک نیز در این خصوص گفت:در راستای حل دغدغه ساکنان کوی بهارستان برنامه ریزی خوبی به منظور ارتقاء زیرساخت های اجتماعی و فرهنگی انجام شده است.

پیمان جهانگیری افزود:برگزاری نشست تخصصی با حضور مدیرکل امور اجتماعی استانداری و مسوولان محلی در شهرستان نیز در این راستا انجام شده است.

وی افزود:در بازدید های مختلف میدانی با حضور نماینده مردم اندیمشک مشکلات این منطقه به صورت کارشناسی مورد بررسی قرار گرفته است.

فرماندار اندیمشک اظهار کرد:با چند بازدید سرزده از این منطقه مشکلات مردم از نزدیک رصد شده و پیگیری مطالبات آنان مورد توجه ویژه است ضمن اینکه حل مشکل همه مناطق محروم شهرستان اندیمشک به عنوان یک دغدغه جدی مسئولان در دست پیگیری است.

منطقه کوی بهارستان شهرستان اندیمشک دارای جمعیتی بالغ بر هشت هزار نفر است.
طی سالهای اخیر طرح های مختلف اجتماعی به منظور مبارزه با توزیع مواد مخدر در این منطقه اجرا شده است.

وقوع چند حادثه درگیری منجر به قتل در کوی بهارستان در سالهای اخیر موجب سلب آسایش و امنیت اهالی این منطقه شده است.

از 170 هزار نفر جمعیت شهرستان اندیمشک 130 هزار نفر آن در مناطق شهری سکونت دارند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار