تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۱۳۴۱۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در جشنواره تدریس الگوی یاددهی ـ یادگیری؛
کسب ۴ عنوان برتر توسط معلمان استثنایی خوزستان
معلمان آموزش و پرورش استثنایی خوزستان در جشنواره تدریس الگوی یاددهی ـ یادگیری، معلمین استثنایی کشور موفق به کسب چهار عنوان برتر شدند
مدیر آموزش و پرورش استثنایی خوزستان گفت: معلمان آموزش و پرورش استثنایی خوزستان در جشنواره تدریس الگوی یاددهی ـ یادگیری، معلمین استثنایی کشور موفق به کسب چهار عنوان برتر شدند.

علی ممبینی با اشاره به اینکه خوزستان در این جشنواره  به همراه استانهای همدان و گیلان حائز کسب بیشترین رتبه در کشور شد، اظهار کرد: تیم درس پژوهی مدرسه باغچه بان از شهرستان بهبهان به رهبری گروه یار «کفایت حاجیان» در گروه دانش آموزان کم توان ذهنی مقام اول کشوری را کسب کرد .

وی، دیگر رتبه اول کشوری را در بخش فعالیت های انفرادی دانست و افزود: «فاطمه بیات» از مدرسه استثنایی سروش خرمشهر نیز در گروه ناشنوایان و از بین معلمین ناشنوای کشوردر فعالیت های یاددهی ـ یادگیری در بخش انفرادی رتبه اول کشوری را به دست آورد. همچنین، مدرسه استثنایی اندیشه اندیمشک نیز در بخش تیمی و در فعالیت های درس پژوهی به رهبری «جواد پیشادست» حائز رتبه دو کشور شد و دبیرستان متوسطه حضرت فاطمه(س) ناحیه ۳ اهواز نیز به رهبری «مونا محمدی» رتبه دوم دست پژوهی کشوری را در گروه دانش آموزان کم توان ذهنی به دست آورد.

مدیر آموزش و پرورش استثنایی خوزستان توضیح داد: جشنواره تدریس برتر الگوی یاددهی ـ یادگیری هر ساله با بخشنامه سازمان استثنایی کشور در سطح مناطق، استانها و وزارتخانه برگزار می شود و معلمان پایه ها و دروس مختلف در فعالیت های یاددهی، یادگیری در بخش انفرادی و دست پژوهی در بخش تیمی با یکدیگر رقابت می کنند.

ممبینی در خصوص فرآیند اجرای این جشنواره گفت: پس از مشخص شدن منتخبین در مدارس، با برگزاری جشنواره استانی، منتخبان استانی برگزیده و برای رقابت در سطح کشوری به وزارتخانه معرفی می شوند. از استان خوزستان ۱۴ منتخب در بخش تیمی و انفرادی برای رقابت جشنواره کشوری اعزام شدند که توانستند چهار مقام برتر را کسب کنند.

وی با اظهار اینکه خوزستان در سال گذشته در این جشنواره دو مقام کشوری به دست آورده بود، عنوان کرد: آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با برگزاری کارگاه ها و کلاس های مختلف در دو سال اخیر توانست مسیر رو به پیشرفتی را طی کند و امید است با تلاش بیشتر همکاران آموزش استثنایی در خوزستان، این رشد ادامه پیدا کند.

برگزیدگان کشوری جشنواره تدریس الگوی یاددهی ـ یادگیری در روز جهانی معلولین تجلیل می شود.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار