تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۱۳۴۱۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شادگان:
۷۶۰ دانش آموز شادگانی از مناطق عملیاتی بازدید می‌کنند
۷۶۰ دانش آموز دختر این شهرستان برای بازدید از مناطق علمیاتی دفاع مقدس به هویزه، اروندکنار و فتح المبین فاو به مدت دو روز اعزام خواهند شد
فرماندار شادگان گفت: ۷۶۰ دانش آموز دختر این شهرستان برای بازدید از مناطق علمیاتی دفاع مقدس به هویزه، اروندکنار و فتح المبین فاو به مدت دو روز اعزام خواهند شد.

بهروز فرج اللهی صبح امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران شادگان با بیان اینکه حضور دانش آموزان در مناطق جنگی و عملیاتی در بین دانش آموزان و خانواده ها نهادینه شده است، اظهار کرد: تلاش می شود با توسعه کاروان های راهیان نور فرهنگ جبهه و شهادت در نسل آینده ترویج و توسعه یابد.

وی، مهمترین اهداف اجرای کاروان راهیان نور را ارتقای ارزش های دفاع مقدس به عنوان فرهنگ جهادی در جامعه به ویژه در بین نوجوانان و جوانان و نیز مولفه های تربیتی آن دانست.

فرماندار شادگان خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آمادگی دفاعی دانش‌آموزان برای مقابله با جنگ نرم دشمن از اهداف اصلی اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی دوران دفاع ‌مقدس است.

فرج اللهی تاکید کرد: سفر به مناطق عملیاتی در قالب راهیان نور حرکتی ارزشمند است که انقلاب و نظام را در مقابل دشمنان بیمه می‌کند.

وی در پایان، با بیان اینکه دانش آموزان وارثان شهدا و سرمایه های انقلاب هستند، گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور یکی از بهترین راههای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و آشنایی بیشتر نسل جوان با رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار