تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۱۳۴۱۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام انجام می‌گیرد؛
سرمایه‌گذاری۱۴هزارمیلیاردی‌برای‌محرومیت‌زدایی از اندیمشک
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام از اختصاص ۱۴ هزار میلیارد ریال اعتبار برای محرومیت‌زدایی از این شهرستان خبر داد
سرمایه‌گذاری ۱۴ هزار میلیاردی برای محرومیت‌زدایی از اندیمشکرئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام از اختصاص ۱۴ هزار میلیارد ریال اعتبار برای محرومیت‌زدایی از این شهرستان خبر داد.

محمد مخبر در نشست فرمانداری اندیمشک که با حضور هیئت همراه، فریدون حسنوند نماینده‌ مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مسئولان این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: به زودی با اختصاص ۱۴ هزار میلیارد ریال اعتبار، شاهد اجرای طرح‌های گسترده‌ی محرومیت‌زدایی برای توسعه و آبادانی شهرستان اندیمشک خواهیم بود.

وی ادامه داد: امیدواریم با این سرمایه‌گذاری در سه سال آینده حدود ۶ هزار شغل در این شهرستان ایجاد شود.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام با اشاره به این‌که مردم اندیمشک در دوران هشت سال دفاع مقدس تمام دارایی‌شان را برای خدا دادند، افزود: تصور اتفاقاتی که در دوران دفاع مقدس در این شهر به وقوع پیوسته و رنج مردم اندیمشک در آن دوران غیرممکن است و جبران این فداکاری‌ها فقط از خداوند متعال ساخته است.

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، علمدار اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی

نماینده‌ مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با اشاره به این‌که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در این دیدار ۱۴ هزار میلیارد ریال برای سرمایه‌گذاری در شهرستان اندیمشک اختصاص داده است، عنوان کرد: این میزان اعتبار در حوزه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی، عمرانی و صنعتی اندیمشک و در مدت سه سال به کار گرفته می‌شود.

به گفته‌ فریدون حسنوند، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام با توجه ویژه به توسعه‌ خدمات در بخش‌های مختلف شهری و روستایی به خط مقدم رفع محرومیت کشور تبدیل شده و با تمام فعالیت‌هایی که ستاد در مناطق محروم دارد باز هم در بهره‌برداری طرح‌ها نامی از آن برده نمی‌شود.

وی با بیان این‌که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، علمدار اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در کشور است٬ افزود: این ستاد، بیرق مبارزه با محرومیت و فقر و بیکاری را در جامعه به دست گرفته و اولین لبیک‌گو به فرمان‌های مقام معظم رهبری در مسیر رفع محرومیت و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

به گفته‌ نماینده‌ مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، پیش از این نیز با تلاش بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، طرح‌های عمرانی گسترده‌ای در استان خوزستان در حوزه‌های مختلف بهداشتی، آموزشی و توانمندسازی اقتصادی به بهره‌برداری رسیده است.

حسنوند در پایان بیان کرد: به زودی و با پی‌گیری‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام از طریق بنیاد برکت خدمات گسترده‌ای به مردم اندیمشک در بخش ساخت مدرسه و توسعه‌ فضاهای آموزشی، مراکز فرهنگی مذهبی و دیگر حوزه‌های عمرانی و اقتصادی ارائه و مسیر توسعه‌ اندیمشک بیش از گذشته هموار می‌شود.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار