تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۱۳۴۱۴۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون استاندار خوزستان:
وزارت نفت به خوزستان نگاه صرف درآمدزایی دارد
وزارت نفت به خوزستان نگاه صرف درآمدزایی دارد که اگر وضع به همین منوال پیش برود دیگر هیچ فرد خوزستانی در استان نخواهد ماند
معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: وزارت نفت به خوزستان نگاه صرف درآمدزایی دارد که اگر وضع به همین منوال پیش برود دیگر هیچ فرد خوزستانی در استان نخواهد ماند.

احمد سیاحی پیش از ظهر امروز سه شنبه در جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای کلانشهر اهواز در محل استانداری، اظهار کرد: اعتقاد دارم که طی سه سال اخیر حل مشکلات خوزستان بدون توجه ویژه وزارت نفت به این استان امکان پذیر نیست و تا زمانی که به خوزستان نگاه درآمدی، گاو شیرده و ملی باشد هیچ وقت این موضوعات حل نمی شود.

وی افزود: اینکه اعلام می کنند چون ظرفیت بالایی را در اوپک به ما دادند باید افزایش تولید داشته باشیم توهین به شعور مردم خوزستان است.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان تصریح کرد: وزیر نفت می گوید «هورالعظیم به من هیچ ربطی ندارد و مربوط در دوره قبل است» ولی در این تالاب کمپ های نفتی بسیاری را ساخته اند.

سیاحی گفت: جاده هایی که در هورالعظیم ساخته شده از بزرگراه تهران به قم عریض تر است. آخر تکلیف مردم و سلامت آنها چه می شود؟ کجای دنیا سلامت مردم را به دلیل کسب درآمدهای ملی به خطر می اندازند؟

وی ادامه داد: کمک وزارت نفت به فاضلاب یکی از شهرها را اعلام می کنیم در حالی که وظیفه اش است. طرح آماک از سال ۹۲ تاکنون به تأخیر افتاده و این ظلم به مردم و حق الناس است.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان اضافه کرد: مردم اگر از خوزستان مهاجرت کنند حق دارند، آب و هوای خوبی ندارند. مردم مشکلات تنفسی دارندف با خشک شدن تالاب ها مواجه بوده و ریزگردها را دارند بنابراین مهاجرت می کنند.

سیاحی عنوان کرد: در ارتباط با غرب کارون نیز طرح بزرگی را تعریف می کنند و اگر وضعیت به همین شکل ادامه پیدا کند دیگر کسی در خوزستان نمی ماند.

وی گفت: اگر به خوزستان نگاه صرف درآمدزایی باشد دیگر خوزستانی نخواهد ماند.
مرجع / مـهـر
برچسب ها: وزارت نفت
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
0
0
باسلام ...فرمایشات آقای دکتر سباحی کاملآ درست است
ناشناس
|
Finland
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
0
1
اقای معاون شاید شما الان متوجه این موضوع شده باشید
خدا رو مردم فهیم و با شعور خوزستان مردم شریف خوزستان سالهاست متوجه این مسئله شده اند منتهی هیچ مسولی جرات اینکه از این مردم شریف دفاع کند را ندارد چون از موقعیت و پست ومیز خود هراس دارد
به امید روزی که کسی با شهامت و از پست گذشتی باعث ارامش و اسایش این مردم نجیب و فهیم شود
رامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
0
0
مسیولان بدانید که شما هرچه که دارید از پست و حقوقتان گرفته تا هر چیز دیگر از مردم است و اگر خدایی نا کرده مردم خوزستان متحد برخاستند دیگر هیچ مسیول و پستی جلودارشان نیست ...و یاداوری میکنم که خدا حق الله را می بخشد اما حق و شناس را خیررررر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
0
0
تا وقتی که مردم خوزستان به دنبال حقوق خود نباشند, هیچ کسی به فکر آبادانی استان خوزستان نخواهد بود.
:
:
:
آخرین اخبار