تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵
کد خبر: ۱۳۴۱۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل صدا و سیمای مرکز آبادان خبر داد:
تولید مستند پیاده روی اربعین «از شلمچه تا کربلا» توسط مرکز آبادان
مدیرکل صدا و سیمای مرکز آبادان از تولید مستند پیاده روی اربعین «از شلمچه تا کربلا» توسط این مرکز خبر داد
مدیرکل صدا و سیمای مرکز آبادان از تولید مستند پیاده روی اربعین «از شلمچه تا کربلا» توسط این مرکز خبر داد.

داریوش دبیقی عصر امروز سه شنبه در حاشیه بازدید از مرز شلمچه از تولید و مستندسازی همایش بزگ پیاده روی اربعین توسط گروه صدا و سیما مرکز آبادان خبر داد و افزود: ساخت برنامه های تولیدی در برنامه کار امسال صدا و سیما مرکز آبادان طی ایام اربعین قرار دارد و قرار است برنامه ای مستند از مرز شلمچه تا کربلا توسط گروه برنامه ساز مرکز آبادان تولید شود.

وی توضیح داد: به منظور تهیه برنامه از «شلمچه تا کربلا» دو تیم خبری و تلویزیونی همراه با مردم پیاده عازم کربلا می شوند و از طول مسیر علاوه بر ارسال خبر، مستند نیز تهیه خواهند کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آبادان عنوان کرد: امسال۵۰ نفر اعم از نیروهای بخش های تولید، فنی و خدمات هم در این ایام در مرز شلمچه مستقر می شوند و بیش از یک ساعت برنامه زنده در حوزه سیما از مرکز آبادان روی آنتن خواهد رفت و در حوزه صدا نیز علاوه بر ارتباط با رادیو اربعین، همکاران در این بخش به ضبط برنامه اقدام می کنند.

دبیقی از استقرار تیم صدا و سیما برای ضبط و تولید برنامه هایی رادیویی، تلویزیونی ۱۰ روز پیش از فرارسیدن اربعین حسینی خبر داد و گفت: نیروهای صدا وسیمای مرکز آبادان در بخش های صدا، سیما و خبر، ۱۰ روز قبل از اربعین در مرز شلمچه مستقرمی شوند و مر کز آبادان امسال نیز همچون سال های گذشته ارتباطات زنده ای را با شبکه های سراسری برقرار خواهد کرد.

وی اضافه کرد: همچنین با شبکه های استانی استان های مختلف ارتباط برقرار خواهد شد تا در صورت اعلام آمادگی سایر شبکه ها برای پوشش برنامه های تولیدی و پوششی مرکز آبادان، از جمله برنامه ای که به صورت میانگین یک ساعت به صورت زنده که از مرکز آبادان در ایام اربعین پخش خواهد شد، زمینه برای پوشش کشوری آنها فراهم شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آبادان با بیان اینکه تازه ترین اخبار و روند تغییرات مرز شلمچه در ایام اربعین از دریچه شبکه آبادان به تصویر کشیده می شود، اظهار کرد: همکارانی که در نقطه صفر مرزی مستقر می شوند ارتباط های زنده و مستقیمی را با مدیران کشوری برقرار و به  شبکه های سراسری، شبکه خبر و بخش های خبری شبکه های مختلف تلویزیونی نیز مخابره می کنند.

دبیقی در پایان بیان کرد: صداو سیما مرکز آبادان آمادگی دارد امسال هماهنگی خوب و منسجمی را با دستگاه های مستقر در مرز شلمچه همچون منطقه آزاد اروند، گمرک منطقه آزاد اروند و پایانه مسافری شلمچه داشته باشد تا بتوان انسجام مطلوب در مرز را طی ایام اربعین ایجاد کرد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار