تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۱۳۴۱۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور:
ساخت مسکن ویژه خانوارهای دارای دو معلول و بالاتر عملیاتی شد
ساخت بیش از2600واحد مسکونی شهری و روستایی ویژه خانوارهای دارای دو معلول وبالاترعملیاتی شد
خوزنیوز: جلسه راهبری تامین مسکن خانوارهای دارای دو معلول و بالاتر تحت پوشش بهزیستی با حضور رشیدی پور معاون بنیاد مستضعفان کشور، مدیر کل بهزیستی خوزستان و جمعی از مدیران دستگاههای ذی ربط در سالن اجتماعات اداره کل بهزیستی خوزستان برگزار شد.

به گزارش خوزنیوز؛ مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور گفت: ساخت بیش از 2600 واحد مسکونی شهری و روستایی در سطح کشور عملیاتی شده و حدود 800 واحد نیز آماده بهره برداری است و بر اساس برنامه زمانبندی 4 ساله که از سال 94 آغاز شده امیدواریم با تامین منابع از طرف همه دستگاههایی که این کار مشارکتی و خیر خواهانه را انجام می دهند بتوانیم به موقع تحویل دهیم.

کیومرث سلگی افزود: در بعضی از استانها مخصوصا در حوزه روستایی زودتر از برنامه اتمام نموده و واحدها به این خانواده های نیازمند و عزیز تحویل می شود.

وی گفت: همکاران ما در استان خوزستان و علی الخصوص اداره کل بهزیستی با حمایت و دلسوزی کارهای خوبی انجام داده اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

سلگی در پایان  بیان کرد:انجمن خیرین مسکن ساز این افتخار را دارد که بعنوان بخش مردمی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و حساب صد حضرت امام (ره) این کار را بعنوان دبیر خانه پیگیری کند و همکاران ما در سطح کشور بعنوان اولین و مهمترین اولویتشان در همه مراکز استانها و حدود120شهرستانی که انجمن خیرین و بنیاد مسکن حضور دارند پیگیری این موضوع است.
:
:
:
آخرین اخبار