تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵
کد خبر: ۱۳۴۱۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار بندر‌ماهشهر خبر داد:
اختصاص 50 میلیارد ریال به امور آب و فاضلاب ماهشهر
فرماندار شهرستان ماهشهر از اختصاص 50 میلیارد ریال به امور آب و فاضلاب این شهرستان خبر داد
فرماندار شهرستان ماهشهر از اختصاص 50 میلیارد ریال به امور آب و فاضلاب این شهرستان خبر داد.

منصور قمر در حاشیه  جلسه شورای سلامت شهرستان ماهشهر اظهار کرد: همه باید این را بدانند که موضوعات شورای سلامت عام المنفعه بوده و بیش از هر موضوعی در جامعه اهمیت دارند.

وی افزود: برای بنده نیز جلسه شورای سلامت و شورای تأمین که هر دو به تامین سلامت و امنیت اجتماعی جامعه می‌پردازند، از اهمیت بالایی برخوردار است و توجه ویژه‌ای را می‌طلبند.

فرماندار شهرستان ماهشهر در ادامه با دعوت از تمامی اعضای شورای سلامت به مشارکت در هم‌اندیشی در زمینه مسائل سلامت شهرستان خاطرنشان کرد: مسائل تامین سلامت متوجه تمام آحاد جامعه، خود ما و خانواده‌هایمان است، لذا بی‌توجهی به این موضوعات در واقع بی‌توجهی به حقوق مردم است.

وی ادامه داد: از این رو از تمامی اعضای شورای سلامت شهرستان درخواست می‌شود به ارائه نقطه نظرات خود در این زمینه بپردازند و در اجرایی شدن مصوبات تلاش کنند.

قمر با گلایه‌مندی از اجرایی نشدن مصوبات شورای سلامت اظهار کرد: مدیران در صورت اجرا نکردن مصوبات شورای سلامت مربوط به دستگاه خود از حضور در جلسه شورای سلامت خودداری کنند، چرا که در این صورت دیگر نیازی به حضور آنها نیست.

وی اضافه کرد: با وجود اینکه تمامی مدیران دلسوز مسائل شهرستان هستند اما به هیچ وجه اجرایی نشدن مصوبات از سوی آنها پذیرفته نیست و مورد انتقاد جدی قرار می‌گیرند.

فرماندار شهرستان بندر‌ماهشهر در ادامه خواستار آمادگی بیشتر مدیران برای حضور در جلسه شورای سلامت شد و گفت: به دلیل اهمیت موضوع، ضرورت دارد مدیران نسبت به ارتقای اطلاعات خود در زمینه سلامت قبل از حضور در جلسه تلاش و نسبت به اجرایی شدن مصوبات اقدام کنند.

قمر بار دیگر گلایه‌مندی خود از مدیران آبفا شهرستان ماهشهر را اعلام کرد و افزود: با توجه به مراجعات مکرر مردم نسبت به وضعیت نابه‌‌سامان آب و فاضلاب شهرستان و بررسی‌‌های انجام شده، عملکرد مدیران آبفا شهرستان با وجود حمایت‌های بسیار رضایت‌بخش نیست.

وی در ادامه به اختصاص 50 میلیارد ریال به امور آب و فاضلاب شهرستان ماهشهر اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه هیچ شهرستانی به امور آب و فاضلاب کمک مالی به خصوصی نمی‌شود اما در شهرستان ماهشهر برای سامان‌دهی امور آب و فاضلاب مبلغی به میزان 50 میلیارد ریال اختصاص داده شده است.

فرماندار شهرستان بندر‌ماهشهر اضافه کرد: بارها به مدیران آبفا شهرستان اعلام شده است که تجهیزات و اعتبار لازم برای سامان‌دهی وضعیت فاضلاب شهرستان تأمین می‌شود و آنها تنها به اجرا کردن پروژه‌ها بپردازند اما با این اوصاف تا به حال فعالیتی به همین میزان نیز مشاهده نشده است.

قمر افزود: تعلل بیش از این مدیران آبفا شهرستان در ارائه خدمات لازم و سامان‌دهی وضعیت فاضلاب شهرستان پذیرفته نیست و در صورت ادامه این روند به ویژه در آستانه فصل بارندگی که شهرستان همانند سال‌های گذشته با مشکلات بسیاری رو‌به‌رو خواهد بود، مسلما از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد شد.

وی درپایان با اعلام گلایه و شکایت خود و تمامی اعضای شورای سلامت نسبت به اقدامات شورای سلامت استان متذکر شد: با توجه به اینکه مشکلات آب و فاضلاب یک مشکل استانی است اما تعلل و عدم رسیدگی بیش از این به وضعیت اسفناک آب و فاضلاب شهرستان ماهشهر غیر قابل قبول است.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهدی
|
UNITED STATES
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
0
0
حیف هزارتومن بدی اداره آب وفاضلاب.این اداره به جای آب؛آب بو گندو وآب فاضلاب میده به مردم.
:
:
:
آخرین اخبار