تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۱۳۴۱۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز اجرای طرح کارت اعتباری رفاه اجتماعی ایرانیان در خوزستان
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از آغاز به کار اجرای طرح ملی کارت اعتباری رفاه اجتماعی ایرانیان موسوم به کاراکارت در استان خبر داد
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از آغاز به کار اجرای طرح ملی کارت اعتباری رفاه اجتماعی ایرانیان موسوم به کاراکارت در استان خبر داد.

سیدنور محمدپور در این باره اظهار کرد: از جمله اهداف اصلی طرح کاراکارت را افزایش قدرت خرید کارکنان دولت، کاهش رکود اقتصادی، رونق تولیدات داخلی و افزایش میزان اشتغال از طریق رونق بخشی خدمات بوده و ‌مجری آن در سطح کشور معاونت رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

وی افزود: کاراکارت از سال گذشته در مرحله اول بر پایه فروش اقساطی کالا و خدمات ویژه مستمری‌بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی عملیاتی شده بود که در این مرحله مقرر شد برای کلیه کارکنان دستگاه‌های اجرایی اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی موضوع ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری نیز عملیاتی شود.

محمدپور ادامه داد: به همین منظور تفاهم‌نامه‌ای 3 جانبه بین اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، معاونت اقتصادی استانداری و اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان به امضا رسید.

وی عنوان کرد:‌ موضوع این تفاهم‌نامه ایجاد هماهنگی میان بخش‌های مختلف پروژه کاراکارت به منظور عرضه کالا و خدمات توسط فروشگاه‌ها و مراکز خرید طرف قرارداد در اقساط 12 ماه به متقاضیان با تضمین بازپرداخت اقساط از محل حساب حقوق و مزایای کارمندان متقاضی است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار