تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۱۳۴۱۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اختصاص 200 میلیارد ریال به آسفالت معابر شهری دزفول
با تصویب شورای اسلامی این شهر و با عقد قرار داد با یک شرکت پیمانکار 200 میلیارد ریال اعتبار به آسفالت خیابان های شهر دزفول اختصاص یافت
 شهردار دزفول گفت: با تصویب شورای اسلامی این شهر و با عقد قرار داد با یک شرکت پیمانکار 200 میلیارد ریال اعتبار به آسفالت خیابان های شهر دزفول اختصاص یافت.

محمدرضا کرمی نژاد روز چهارشنبه با بیان اینکه طرح آسفالت خیابان های دزفول بزودی آغاز می شود افزود: این اعتبار از محل بودجه جاری شهرداری دزفول برای آسفالت یک میلیون متر مربع از سطح خیابان ها و معابر شهری در دزفول طی امسال هزینه می شود.

وی افزود: در گام نخست که از آبان ماه آغاز می شود 250 هزار متر مربع از خیابان های مناطق مختلف شهر دزفول آسفالت می شود.

شهردار دزفول از دستگاه های اجرایی و خدماتی به ویژه اداره برق ، مخابرات ، گاز ، آب و فاضلاب شهری خواست پیش از آغاز طرح آسفالت خیابانها و معابر شهری ، نسبت به انجام حفاری ضروری اقدام کنند چرا که هر گونه حفاری پس از آسفالت خیابان ها علاوه بر هدر دادن سرمایه بیت المال ، نارضایتی شهروندان را به دنبال دارد.

کرمی نژاد در ادامه در خصوص روند اجرای طرح تقاطع غیر همسطح میدان فتح المبین دزفول نیز گفت: قسمت روگذر این تقاطع از سمت بلوار فتح المبین به طرف کوی ولی آباد ، مدرس و جاده شوشتر آذرماه امسال زیر بار ترافیکی قرار می گیرد.

وی درصد پیشرفت فیزیکی این طرح را 62 درصد عنوان کرد و افزود: بتن ریزی عرشه قطعات پایانی روگذر این تقاطع از بلوار فتح المبین به سمت جاده شوشتر آغاز شده و تا پایان امروز 305 متر مکعب بتن ریزی انجام خواهد شد.

طرح تقاطع غیر همسطح میدان فتح المبین دزفول با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال در دست اجراست.

ورود بخشی از قطعات این تقاطع در دست ساخت به دلیل تحریم های بین المللی در مقطعی با مشکل مواجه شده و روند اجرای این طرح عمران شهری را با کندی مواجه کرد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار