تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۱۳۴۱۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اهالی کموفه در اندیکا از مشکلات زیادی رنج می‌برند
اهالی این روستا از مشکلاتی از قبیل کمبود آب آشامیدنی،مدرسه فرسوده و جاده ارتباطی نامناسب رنج می برند
 رییس شورای اسلامی روستای کموفه در بخش چلو شهرستان اندیکاگفت: اهالی این روستا از مشکلاتی از قبیل کمبود آب آشامیدنی،مدرسه فرسوده و جاده ارتباطی نامناسب رنج می برند.

قدرت الله حسنوند روز چهارشنبه اظهارکرد:مدت هاست که اهالی روستا از نبود امکانات مناسب ناراضی هستند و این مشکلات به مسئولان استانی و محلی منعکس شده است.

وی افزود:با وجود پیگیری های انجام شده اما مشکلات به قوت خود باقی است و اقدام موثر و راهگشایی در این زمینه انجام نشده است.

رییس شورای اسلامی روستای کموفه اظهارکرد:جاده ارتباطی این روستا نیز خاکی می باشد و در فصل زمستان و با شروع بارندگی ها مسدود و یا تردد در آن به سختی انجام می شود.

وی گفت:با توجه به خشک شدن چشمه های منطقه ، اهالی این روستا با مشکل کمبود آب آشامیدنی رو به رو هستند.

حسنوند تصریح کرد:در زمان حاضر این منطقه فاقد پوشش تلفن همراه و شبکه های تلویزیونی می باشد و خانه بهداشت این منطقه نیز امکانات لازم را ندارد.

وی ادامه داد:این منطقه روستایی شامل سفیدار، نپی آباد، سرچنار، لک آباد و چگا آباد با جمعیتی بالغ بر520نفر را شامل می شود که نیازمند توجه ویژه مسئولان شهرستان و استان می باشد.

حسنوند در پایان گفت:بافت واحدهای مسکونی این منطقه نیز فرسوده و غیر ایمنی می باشد که در مقابل حوادث هیچ مقاومتی ندارند.

بخشدار بخش چلو شهرستان اندیکا نیز در این زمینه ضمن تایید مشکلات این روستا گفت:به تازگی از این منطقه بازدید و به جد پیگیر مشکلات و مسائل این روستا هستیم.

هوشنگ مهمدی افزود: براساس آخرین مذاکره ای که با مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان داشته ایم مقرر شد به صورت موقت با تانکر سیار مشکل آب اهالی حل شود.

منطقه کموفه از توابع بخش چلو شهر ستان اندیکا بوده که از شمال به بازفت در استان چهارمحال و بختیاری، از شرق به ایذه و از غرب به جنوب بازفت متصل می شود.این منطقه از چهار طرف میان کوههای بلند قرار دارد.

چنانچه جاده های ارتباطی و زیرساخت های گردشگری فراهم شود این منطقه به دلیل طبیعت بکر و دیدنی و زمستان برفگیر می تواند به یکی از قطب های گردشگری در استان خوزستان تبدیل شود.

بخش چلو با جمعیتی بالغ بر 15هزار نفر از بخش های تابع شهرستان اندیکا است.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: کموفه ، اندیکا
:
:
:
آخرین اخبار