تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۱۳۴۲۱۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم بهبهان در مجلس مطرح کرد؛
راه‌های ارتباطی خوزستان به کشتارگاه صنعتی مردم تبدیل شده است
مشعل‌های گاز و نفت استان زندگی مردم استان‌های دیگر را روشن کرده اما زندگی مردم خوزستان را خاموش کرده است. شما را قسم می‌دهم امید مردم را ناامید نکنید
نماینده مردم بهبهان و آقاجری در مجلس گفت: مشعل‌های گاز و نفت استان زندگی مردم استان‌های دیگر را روشن کرده اما زندگی مردم خوزستان را خاموش کرده است. شما را قسم می‌دهم امید مردم را ناامید نکنید.

حبیب‌الله کشت‌زر در نطق میان دستور امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی با تسلیت محرم حسینی، گفت: خوزستان قهرمان بر ادای دِین خود پیشتاز بوده و هست اما قصه پر غصه تبعیض‌ها خواب خوش را از چشم مردم استان ربوده است. متاسفانه تصمیم‌های جزیره‌ای برخی مدیران متهم اصلی محرومیت استان خوزستان و سایر استان‌های محروم است. آیا کسی صدای مردم ما را می‌شنود؟

عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: وفای گرد و غبار سیاه مردم خوزستان روی مسئولان را سفید کرده است. از تبعیض بیزار هستیم و بیش از حق‌مان، نمی‌خواهیم. هوشیار باشید به گواه تاریخ سرنوشت مدیران نالایق جز سر فرود آوردن در برابر مطالبات به حق مردم نتیجه دیگری ندارد. مردم از سوء مدیریت‌ها گلایه دارند.

وی با بیان اینکه راه‌های ارتباطی خوزستان به کشتارگاه صنعتی مردم تبدیل شده است، گفت: آیا عین بی‌عدالتی نیست که سهم برخورداری حوزه انتخابیه‌ام از سدهای خروشان و معادن نفت و گاز، ارمغانی جز بیکاری و بیماری نیست؟ تکمیل کشتارگاه صنعتی بهبهان 20 سال است که در حال انجام است.

کشت‌زر ادامه داد: از شرایط اسف‌بار درمانی رنج می‌بریم. وزیر بهداشت از عدم تخصیص حتی یک تخت طی یک قرن اخیر به استان سخن گفته‌اند. دامنه این بی‌مهری به حدی رسیده است که کلیه مراکز درمانی و بیمارستانی حوزه انتخابیه‌ام از فقر امکانات و فقدان تجهیزات اولیه رنج می‌برند. پس از 30 سال مراکز درمانی بهبهان حداکثر تا 30 درصد پیشرفت داشته است. پیشنهاد می‌دهم این پروژه را به موزه تبدیل کنید.

نماینده مردم بهبهان در مجلس با طرح این پرسش که سهم خوزستان از تولید 80 درصدی نفت کشور چقدر است، یادآور شد: عواقب توزیع ناعادلانه بودجه و ثروت ملی تحت لوای بازی های سیاسی و قومی فرآورده‌ای جز بدبینی، مهاجرت و بی‌عدالتی محض را برای مردم خوزستان نداشته است.

وی خاطرنشان‌کرد: مردم خوزستان به کدامین گناه قربانی بازی‌های سیاسی و قومیتی شده‌اند؟ آقای رییس‌جمهور شعله‌های عطش زندگی و زمین کشاورزان را می‌سوزاند. پروژه‌های بیمارستانی، جاده‌ای، تعریض آزادراه‌ها و کشتارگاه‌ها و آب شرب و تصفیه‌خانه تعطیل هستند.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
0
6
ممنونت که حرف زدی ، ممنونت که گفتی راها مشکل داره ، ممنونت که نگفتی زیرگردها آدم میکشن ، ممنونت که نگفتی فقر و بیکاری باعث خودکشی و افسردگی و اعتیاد و فحشا شده ، ممنونت که نگفتی آب دزدیدن حرام ، ممنونت گه نگفتی فاضلاب شهری رو ریختن در آب کارون در شوشتر و گتوند اهواز حرامه ، ممنونت که نگفتی دلار بعد از تحریم باید برگرده به قیمت قبل تحریم ، ممنونت که نگفتی حق مردم کجاست
مرادی
|
United Arab Emirates
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
0
2
بلاخره 1 دلیلی باید برای مرگ باشه

کی کار میکنه که اینا کار کنن
:
:
:
آخرین اخبار