تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶
کد خبر: ۱۳۴۲۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون وزیر رفاه:
برای ساماندهی دستفروشان نباید صورت مساله را پاک کرد
معاون وزیر رفاه گفت: برای ساماندهی وضعیت دستفروشان نباید راهکارهایی در نظر گرفته شود که صورت مساله را پاک کند
معاون وزیر رفاه گفت: برای ساماندهی وضعیت دستفروشان نباید راهکارهایی در نظر گرفته شود که صورت مساله را پاک کند.

احمد میدری در جلسه بررسی راهکارهای حل مشکل دستفروشان اهواز که عصر چهارشنبه در استانداری خوزستان برگزار شد، در خصوص پیشنهاد شهرداری و فرمانداری اهواز مبنی بر توزیع دستفروشان اهواز در بازارچه های شهر اظهار کرد: بازارچه های اهواز وضعیت مناسبی ندارند و این موضوع برای اهواز که مرکز استان است، بسیار زشت است.

وی افزود: بوی نامطبوع در بازارچه های اهواز استشمام می شود و در این بازارچه ها فاضلاب جمع و در کنار آنها بساط فروشی انجام می شود.

معاون وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی تصریح کرد: کسانی که دستفروشی می کنند، شغل دیگری ندارند و برای ساماندهی وضعیت آنان نباید راهکارهایی در نظر گرفته شود که صورت مساله را پاک کند.

میدری با انتقاد از وضعیت بازارچه های اهواز خطاب به فرماندار اهواز گفت: آیا شاهد چنین وضعیتی در شیراز هستیم؟

وی اظهار کرد: در خصوص دستفروشان ما می توانیم برای ساماندهی آنها تمام اطلاعات را تنها با وارد کردن کد ملی از طریق وزارت رفاه در اختیار داشته باشیم و به همین جهت ثبت نام و ساماندهی آنها صورت گرفته است.

معاون وزیر رفاه عنوان کرد: برای مشخص شدن اینکه یک نقطه در شهر می تواند تبدیل به بازار و یا نقطه موفقی دراین زمینه شود باید مطالعاتی در زمینه اقتصادی و اجتماعی انجام شود و نمی توان صرفا پس از یک ماه امتحان، میزان موفقیت آن را مشخص کرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار